Усі вакансії / Вакансії по рубриках / Інша робота
Дана вакансія втратила актуальність 05 Червня 2020 р.
Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені

08.05.2020


Головний спеціаліст відділу організаційної роботи, контролю, та інформаційної діяльності апарату Брусилівської районної державної адміністрації Житоми

5 300 грн.

Компанія: Нова державна служба України
Контактна особа: Макаренко Оксана Ігорівна
Місто (регіон): Житомир


Основна інформація:

Кваліфікаційні вимоги вища за освітнім ступенем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра, вільне володіння державною мовою Посадові обов'язки 1) Здійснює контроль за дотриманням виконавцями термінів підготовки інформацій про виконання указів, розпоряджень, доручень Президента України, постанов, розпоряджень, доручень Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голів обласної та районної державних адміністрацій. 2)Контролює терміни подання структурними підрозділами райдержадміністрації, органами місцевого самоврядування інформацій про хід виконання розпоряджень, доручень голови райдержадміністрації, доручень і листів заступників голови районної державної адміністрації. 3)Бере участь у підготовці проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації, доповідних записок, інших службових документів з питань, віднесених до компетенції відділу. 4)Щоквартально аналізує стан роботи з документами у райдержадміністрації, по результатах готує зведені відомості, доповідні записки та подає їх на розгляд голові райдержадміністрації. 5) Бере участь у перевірках та підготовці аналітичних матеріалів щодо стану роботи з документами та здійснення контролю за їх виконанням в апараті та структурних підрозділах райдержадміністрації з відповідними пропозиціями керівництву райдержадміністрації. 6)Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 736 «Про затвердження Типової інструкції про порядок обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію» забезпечує ведення обліку, розмноження та використання документів з грифом «Для службового використання». 7)Вивчає стан організації роботи з документами та контролює дотримання вимог Інструкції з діловодства, вимог методичних рекомендацій щодо застосування ДСТУ 4163-2003 (“Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів”) в структурних підрозділах райдержадміністрації, виконкомах селищної та сільської рад, надає з цих питань необхідну методичну та практичну допомогу, готує доповідні записки та подає керівництву райдержадміністрації. )Приймає участь у семінарах, нарадах з питань дотримання єдиних вимог документообігу в структурних підрозділах райдержадміністрації та виконкомах селищної, сільської рад. 11)Забезпечує підготовку звітів про стан документообігу в районній державній адміністрації. 12)Забезпечує своєчасне доведення змісту розпоряджень та доручень голови районної державної адміністрації та інших розпорядчих документів структурним підрозділам райдержадміністрації, керівникам підприємств, установ та організацій району, виконкомам селищної та сільської рад, службовим особам та громадянам. 13)Забезпечує реєстрацію вхідної та вихідної кореспонденції, своєчасно подає кореспонденцію на розгляд голові, заступникам голови та керівнику апарату районної державної адміністрації, здійснює друк, копіювання і тиражування документів, доводить їх до відома виконавців. 14)Розробляє номенклатуру справ апарату райдержадміністрації. 15)Забезпечує тимчасове зберігання документів. 16)Забезпечує проведення попередньої експертизи цінності документів, що знаходяться на зберіганні, складання та подання на розгляд експертної комісії апарату районної державної адміністрації проектів описів справ та актів про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду; є секретарем експертної комісії апарату райдержадміністрації. 17)Забезпечує своєчасну реєстрацію та відправку вихідних документів. 18)Виконує інші доручення керівника апарату та начальника відділу. Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду На період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та до дня визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства. Умови оплати праці Посадовий оклад - 5300 грн., надбавки, доплати та премії відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу» Термін подачі заявок: 2020-05-14



Контакти:

Строк вакансії збіг. Контакти приховані

Дана вакансія втратила актуальність 05 Червня 2020 р.
Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені

Відправити
другу

Поскаржитись
адміністратору



Роздрукувати сторінку

Не знайшли необхідної вакансії?

Додайте резюме

Схожі вакансії


Схожі вакансії строк актуальності яких закінчився
начальника відділу продажів, ТАС, страховая группа, з/п За домовленістю 09.10.2023
головний бухгалтер, Втеплі Інновації», ТОВ, з/п 27500 грн. 06.10.2023
головний інженер будівельного напряму, К.Текс, компанія нетканих матеріалів, з/п За домовленістю 02.05.2023
головний енергетик, Safe Glass Factory, з/п За домовленістю 04.04.2023
головний бухгалтер, Партнер-ВС, ТОВ, з/п За домовленістю 25.01.2023
головний інженер елеватора, Аграрні Системні Технології, ТОВ, з/п За домовленістю 05.12.2022
обвалювальник м'яса відділу, Metro Cash and Carry, з/п За домовленістю 10.11.2022
головний енергетик, Партнер-ВС, ТОВ, з/п 12500 грн. 07.11.2022
головний інженер (с/г техніка), Аграрні Системні Технології, ТОВ, з/п За домовленістю 02.08.2022
головний механік, Ушицький комбінат будівельних матеріалів, ПАТ, з/п 20000 грн. 11.07.2022

Більше вакансій →

Вакансії в категорії: Інша робота
Вакансії в регіоні: Житомир


Ринок працевлаштування в Житомирі та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Житомира

Регіон Вакансії Резюме
Zhutomur Резюме і вакансії, робота в Житомирі
вакансии и резюме
 
6266 5229
Andryshivka Резюме і вакансії, робота в Андрушівці
вакансии и резюме
 
234 8
Baranivka Резюме і вакансії, робота в Баранівці
вакансии и резюме
 
241 9
Berduchiv Резюме і вакансії, робота в Бердичеві
вакансии и резюме
 
421 91
Brysuliv Резюме і вакансії, робота в Брусилові
вакансии и резюме
 
235 7
Volodarsk Резюме і вакансії, робота в Володарськ-Волинському
вакансии и резюме
 
247 7
Yemilchune Резюме і вакансії, робота в Ємільчиному
вакансии и резюме
 
241 7
Korosten Резюме і вакансії, робота в Коростені
вакансии и резюме
 
402 80
Korostushiv Резюме і вакансії, робота в Коростишеві
вакансии и резюме
 
268 20
Lyhunu Резюме і вакансії, робота в Лугинах
вакансии и резюме
 
227 5
Lyubar Резюме і вакансії, робота в Любарі
вакансии и резюме
 
230 6
Malun Резюме і вакансії, робота в Малині
вакансии и резюме
 
268 31
Naroduchi Резюме і вакансії, робота в Народичах
вакансии и резюме
 
226 5
Novograd Резюме і вакансії, робота в Новоград-Волинському
вакансии и резюме
 
342 58
Ovrych Резюме і вакансії, робота в Овручі
вакансии и резюме
 
246 17
Olevsk Резюме і вакансії, робота в Олевську
вакансии и резюме
 
230 6
Popilnya Резюме і вакансії, робота в Попільні
вакансии и резюме
 
236 5
Radomushl Резюме і вакансії, робота в Радомишлі
вакансии и резюме
 
248 11
Romaniv Резюме і вакансії, робота в Романові
вакансии и резюме
 
231 10
Ryzhun Резюме і вакансії, робота в Ружині
вакансии и резюме
 
226 5
Chervonoarmiysk Резюме і вакансії, робота в Червоноармійську
вакансии и резюме
 
225 5
Chernyahiv Резюме і вакансії, робота в Черняхові
вакансии и резюме
 
240 5
Chudniv Резюме і вакансії, робота в Чуднові
вакансии и резюме
 
232 0