Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
13.03.2020
заступник начальника відділу
7 600 грн.
Компанія: Нова державна служба України
Контактна особа: Бугайова Людмила Євгенівна
Місто (регіон): Житомир
Основна інформація:
Кваліфікаційні вимоги 1 Освіта Ступінь вищої освіти не нижче магістра 2 Досвід роботи Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років 3 Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою ВИМОГИ ДО КОМПЕТЕНТНОСТІ 1 Уміння працювати з комп’ютером Впевнений користувач ПК; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel), Outlook Express; навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет 2 Необхідні ділові якості Організаторські здібності; уміння працювати в команді та керувати командою; вміння аргументовано доводити власну точку зору 3 Необхідні особистісні якості Відповідальність, дисциплінованість, емоційна стабільність, комунікабельність, ініціативність Вимоги до компетентності ПРОФЕСІЙНІ ЗНАННЯ 1 Знання законодавства Знання: Конституції України; Закону України «Про державну службу»; Закону України «Про запобігання корупції» та іншого законодавства 2 Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг»; Постанова Кабінету Міністрів України від 11.12.1999 № 2263 «Про затвердження Типового регламенту місцевої державної адміністрації» (зі змінами та доповненнями); Типова інструкція з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади та Регламенту організації взаємодії органів виконавчої влади в електронній формі, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 17 січня 2018 року № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності» (зі змінами); Типова інструкція про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року № 736 Посадові обов'язки Заступник начальника відділу документообігу та контролю апарату Житомирської обласної державної адміністрації: готує проєкти резолюцій голови облдержадміністрації до одержаних документів загального листування; опрацьовує та візує проєкти нормативно-правових актів облдержадміністрації та її апарату у порядку, передбаченому Регламентом облдержадміністрації та в межах компетенції відділу, листів, адресованих органам влади вищого рівня, за підписом голови облдержадміністрації; здійснює протокольне забезпечення засідань колегій облдержадміністрації та нарад, які проводяться головою облдержадміністрації; здійснює реєстрацію розпоряджень голови облдержадміністрації (засобами СЕД), обліковує та зберігає їх упродовж встановленого терміну; готує інформаційні матеріали щодо переліку виданих розпоряджень голови облдержадміністрації та характеру їх змісту за певний період; готує та видає у встановленому порядку витягів з розпорядчих документів облдержадміністрації, завіряє копії документів, створених в облдержадміністрації; контролює проходження та дотримання порядку службових документів; надає консультації з питань документообігу Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Безстроково Умови оплати праці Посадовий оклад - 7600,00 грн, інші надбавки, доплати та премії - відповідно до статті 52 Закону України “Про державну службу".
Контакти:
Строк вакансії збіг. Контакти приховані
Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
ВКонтакте Одноклассники Facebook Twitter Google+
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідної вакансії?
Додайте резюме
Схожі вакансії
Схожі вакансії строк актуальності яких закінчився
Заступник керуючого магазином, АТБ-маркет, з/п За домовленістю 21.10.2024
Заступник керуючого магазином, АТБ-маркет, з/п За домовленістю 21.10.2024
Заступник керуючого магазином, АТБ-маркет, з/п За домовленістю 21.10.2024
Заступник керуючого магазином, АТБ-маркет, з/п За домовленістю 21.10.2024
Начальника відділу продажів, ТАС, страховая группа, з/п За домовленістю 09.10.2023
Заступник начальника охорони, Житомирский маслозавод, з/п 17000 грн. 31.03.2023
Обвалювальник м'яса відділу, Metro Cash and Carry, з/п За домовленістю 10.11.2022
Заступник адміністратора, Аврора, мультимаркет, з/п 9800 грн. 21.10.2022
Заступник керуючого магазином, Prostor, з/п За домовленістю 22.08.2022
Головний спеціаліст фінансово-господарського відділу, Нова державна служба України, з/п 5300 грн. 20.05.2021
Вакансії в регіоні: Житомир
Ринок працевлаштування в Житомирі та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Житомира
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6325
5229
234
8
241
9
421
91
235
7
Робота в Володарськ-Волинському
247
7
241
7
402
80
268
20
227
5
230
6
268
31
226
5
342
58
246
17
230
6
236
5
248
11
231
10
226
5
225
5
240
5
232
0
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Житомирі складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26500 грн.
Jobs.zt.ua
- 8320 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...