Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
13.03.2020
заступник начальника відділу
7 600 грн.
Компанія: Нова державна служба України
Контактна особа: Бугайова Людмила Євгенівна
Місто (регіон): Житомир
Основна інформація:
Кваліфікаційні вимоги 1 Освіта Ступінь вищої освіти не нижче магістра 2 Досвід роботи Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років 3 Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою ВИМОГИ ДО КОМПЕТЕНТНОСТІ 1 Уміння працювати з комп’ютером Впевнений користувач ПК; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel), Outlook Express; навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет 2 Необхідні ділові якості Організаторські здібності; уміння працювати в команді та керувати командою; вміння аргументовано доводити власну точку зору 3 Необхідні особистісні якості Відповідальність, дисциплінованість, емоційна стабільність, комунікабельність, ініціативність Вимоги до компетентності ПРОФЕСІЙНІ ЗНАННЯ 1 Знання законодавства Знання: Конституції України; Закону України «Про державну службу»; Закону України «Про запобігання корупції» та іншого законодавства 2 Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг»; Постанова Кабінету Міністрів України від 11.12.1999 № 2263 «Про затвердження Типового регламенту місцевої державної адміністрації» (зі змінами та доповненнями); Типова інструкція з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади та Регламенту організації взаємодії органів виконавчої влади в електронній формі, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 17 січня 2018 року № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності» (зі змінами); Типова інструкція про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року № 736 Посадові обов'язки Заступник начальника відділу документообігу та контролю апарату Житомирської обласної державної адміністрації: готує проєкти резолюцій голови облдержадміністрації до одержаних документів загального листування; опрацьовує та візує проєкти нормативно-правових актів облдержадміністрації та її апарату у порядку, передбаченому Регламентом облдержадміністрації та в межах компетенції відділу, листів, адресованих органам влади вищого рівня, за підписом голови облдержадміністрації; здійснює протокольне забезпечення засідань колегій облдержадміністрації та нарад, які проводяться головою облдержадміністрації; здійснює реєстрацію розпоряджень голови облдержадміністрації (засобами СЕД), обліковує та зберігає їх упродовж встановленого терміну; готує інформаційні матеріали щодо переліку виданих розпоряджень голови облдержадміністрації та характеру їх змісту за певний період; готує та видає у встановленому порядку витягів з розпорядчих документів облдержадміністрації, завіряє копії документів, створених в облдержадміністрації; контролює проходження та дотримання порядку службових документів; надає консультації з питань документообігу Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Безстроково Умови оплати праці Посадовий оклад - 7600,00 грн, інші надбавки, доплати та премії - відповідно до статті 52 Закону України “Про державну службу".
Контакти:
Строк вакансії збіг. Контакти приховані
Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору





Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідної вакансії?
Додайте резюме
Схожі вакансії
Схожі вакансії строк актуальності яких закінчився
Заступник керуючого магазином, АТБ-маркет, з/п За домовленістю 21.10.2024
Заступник керуючого магазином, АТБ-маркет, з/п За домовленістю 21.10.2024
Заступник керуючого магазином, АТБ-маркет, з/п За домовленістю 21.10.2024
Заступник керуючого магазином, АТБ-маркет, з/п За домовленістю 21.10.2024
Начальника відділу продажів, ТАС, страховая группа, з/п За домовленістю 09.10.2023
Заступник начальника охорони, Житомирский маслозавод, з/п 17000 грн. 31.03.2023
Обвалювальник м'яса відділу, Metro Cash and Carry, з/п За домовленістю 10.11.2022
Заступник адміністратора, Аврора, мультимаркет, з/п 9800 грн. 21.10.2022
Заступник керуючого магазином, Prostor, з/п За домовленістю 22.08.2022
Головний спеціаліст фінансово-господарського відділу, Нова державна служба України, з/п 5300 грн. 20.05.2021
Вакансії в регіоні: Житомир
Ринок працевлаштування в Житомирі та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Житомира
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6352
5229
234
8
241
9
421
91
235
7
Робота в Володарськ-Волинському
247
7
241
7
402
80
268
20
227
5
230
6
268
31
226
5
342
58
246
17
230
6
236
5
248
11
231
10
226
5
225
5
240
5
232
0
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Житомирі складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 20167 грн.
Jobs.zt.ua
- 8320 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...