Відкриті тренінги та семінари в Житомирі і Україні
Компанія: Національний, бізнес-центр, тренер Дегтярьова Наталія
Місто: м.Київ
Програма заходу
БЛОК 1. Підготовка до переговорів з постачальниками. Корекція індивідуального стилю ведення переговорів. Принципи формування «ОСОБИСТОГО БРЕНДУ». Формування зони росту і розвитку:
- Типи переговірників. Визначення та діагностика власного стилю ведення переговорів з постачальниками
- Визначення і виявлення сильних і слабких сторін у процесі ведення переговорів
- Визначення мотивів та потреб Партнера по переговорах
- Зовнішні та внутрішні клієнти для Відділу закупівель
- Типи партнерів. Методика «4 звіра» у визначенні типу партнерів
- Аналіз і формування «шор сприйняття» менеджера з продажу. Порівняння постачальників для поліпшення умов поставки.
- 4 типи жорстких переговірників
- Поради та рекомендації тренера по корекції слабких і розвитку сильних сторін ведення переговорів в процесі закупівель
- Слабкі місця продавців, про які треба знати, і які гріх не використовувати
- 3 золотих правила закупника - ключовий рівень компетенцій, що гарантує досягнення результату. Як їх застосовувати
БЛОК 2. Психологія переговорів з постачальниками по телефону і при особистих зустрічах.
- Специфіка телефонної комунікації, орієнтованої на досягнення запланованого результату.
- Специфіка телефонних переговорів з постачальниками
- Переваги та складності проведення переговорів по телефону
- Як зробити телефонну розмову найбільш ефективним
- Ефективні питання для отримання необхідної інформації по телефону
- Управління стресовими факторами в переговорах:
- як управляти конфліктами і конфліктними людьми
- як уникати комунікативних бар'єрів
- як управляти інформацією і сенсом повідомлення
Психологічні практики ефективної комунікації при особистій зустрічі.
- Мотузки - як читати і використовувати в свою сторону невербальні прояви, не бачачи опонента
- Підстроювання (раппорт)
- управління голосом
- Встановлення контакту з співрозмовником
- види рапорту
- Управління своїм емоційним станом і емоційним станом опонента
- навички калібрування
- Робота з різними типами людей. психодіагностика
- Розшифровка сенсуповідомлення
- Майстерність задавати питання
- майстерність слухання
- Принципи ефективних комунікацій
- Техніка впливу в переговорах
- Робота з опором
- Побудова довгострокових відносин з постачальниками
- способи «позитивної» аргументації
- як зберігати відносини з постачальниками
БЛОК 3. Ключові етапи переговорного процесу і методи впливу на кожному етапі. Формування довірчого Контакту
- Початок переговорів - ефективне встановлення контакту. Поширені помилки закупівельників на першому етапі (чого не слід робити). Формування правильного першого враження про себе, про компанії, її потенціал.
- Метод «Критеріальні слова». Створення конструктивної атмосфери.
- Метод «Готовність, а не потреба».
- Прийом «Довірчий закупник». Створення атмосфери довіри і співробітництва
- Методи залучення Клієнта в розмову з метою ведення для досягнення своїх цілей в переговорах.
- Прийом емпатії. Уміння демонструвати, зчитувати і використовувати вербальну і невербальну інформацію для перехоплення ініціативи, її утримання з метою збереження контролю над процесом переговорів. Ведення і управління переговорним процесом
- Стилі переговорів і загальний алгоритм переговорів. Позиційні переговори «Жорсткий стиль», «М'який стиль» - суть, дії, результат. Стратегії "виграш-програш", "програш-виграш", "програш-програш", "виграш-виграш", "стратегія - тільки виграш". Переваги і недоліки. Гарвардські стратегії «принципових» або «конструктивних» переговорів
- переговорний простір
- Структура переговорів про закупівлі, фактори перемогти
- Техніка здавна питань і отримання інформації
- Техніка 13 питань.
- «Метод Воронки»
- Виявлення особистісної та бізнес мотивації менеджера з продажу
- Визначення можливостей і меж з виходом на зону спільних інтересів
- Перехід до суті - перехід до обговорення умов співпраці;
- Правила презентації своєї позиції: техніки аргументації, переконання і залучення;
- Використання заперечень і конфліктних ситуацій для посилення своєї позиції: як грамотно вести позиційний торг. Психологічні інструменти переговірника. Види кренча - психологічний, логічний, емоційний;
Переговори про ціну та умови співпраці
- Ведення переговорів, в тому числі і з застосуванням спеціальних засобів і прийомів
- Підготовка до заключної стадії переговорів
- Технологія накопичення арсеналу і переваг
- Переговори про ціну - роботи з запереченнями за ціною і ін. Техніка отримання кращої ціни
- "Як продати себе" важкого "постачальнику:
- Як закупник продає себе постачальнику - найважливіша складова складних переговорів,
- Головна помилка, яку допускають закупівельники в переговорах з "важкими" постачальниками і монополістами.
- Що ще, крім обсягу важливо в вас постачальнику? Чому деякі компанії з невеликим обсягом закупівель домагаються кращих умов, ніж їхні більші конкуренти?
- Як досягати згоди.
Техніки та принципи пошуку варіантів домовленостей:
- Способи стимулювання Постачальника до прийняття рішення
- Способи непрямого зниження ціни
- «Нематеріальні поступки»
- Як виходити з глухого кута.
- Як протистояти прийомам.
- Як говорити НІ.
- Як приймати пропозиції.
- Як завершувати переговори. Формальний і неформальний протокол результатів досягнутих в переговорах.
Маніпулювання в переговорах
- Стратегії та тактики покупця менеджерів з продажу. Як закупівельника провокують на вчинення «помилки».
- як сприймають продавці різні стилі поведінки закупівельників;
- Як виявити маніпуляції до і під час ведення переговорів
- Питання для перевірки на маніпуляцію
- Способи маніпуляції фактами
- техніки маніпулятора
- Контр-маніпулятивний спілкування
- Перехоплення ініціативи в переговорах
- Як протистояти прийомам і прихованим цілям співрозмовника
- Інформаційні та емоційні маніпуляції в переговорах
- Як виявляти і реагувати на тактику вводить в оману інформації або тактику затримки, збентеження або роздратування для досягнення поступок або більшого.
- Як реагувати коли вас застали в паніці через маніпуляції
- Як підтримувати позитивні наміри при будь-якій відповіді.
- Як працювати з тактикою тиску, контролю і залякування не руйнуючи взаємин з іншою стороною.
Завершення переговорів. Оволодіння техніками пробного, часткового і дійсного завершення переговорів.
- Сигнали готовності: як визначити коли переговори пора завершувати
- Резюмування: підведення проміжних і остаточних підсумків переговорів
- Межа, коли потрібно виходити з процесу переговорів
- Отримання зобов'язань від постачальника, фіксація і протоколювання досягнутих домовленостей
БЛОК 4. Складання плану дій на найближчий місяць. що конкретно потрібно реалізувати в роботі.
P / S Рекомендуємо Вам, всі тренінги по переговорах, тренінги з продажів в Україні, на офіційному сайті http://sales.nbc.ua/)
Вартість участі: 3200 грн.
Дата проведення: захід тривав з 26.03.2020 до 12.08.2020
Контактні данні: Анна, тел.: 044-237-90-05, 044-233-46-69
За матеріалами hitjob.com.ua
Ринок працевлаштування в Житомирі та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Житомира
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6260
5229
234
8
241
9
421
91
235
7
Робота в Володарськ-Волинському
247
7
241
7
402
80
268
20
227
5
230
6
268
31
226
5
342
58
246
17
230
6
236
5
248
11
231
10
226
5
225
5
240
5
232
0
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Житомирі складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 20625 грн.
Jobs.zt.ua
- 8320 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...