Відкриті тренінги та семінари в Житомирі і Україні
Компанія: Національний, бізнес-центр, тренер Дегтярьова Наталія
Місто: м.Київ
Програма заходу
Частина 1. Фактори успіху в продажах
- Що відрізняє успішного продавця від неуспішного?
- Якими знаннями, навичками і особистісними якостями необхідно володіти, щоб бути успішним в продажах?
- Яким чином отримувати і нарощувати необхідні знання, навички, якості?
- Складання особистого плану розвитку в професії.
Частина 2. Стилі і рольові моделі продажів.
- Які бувають стилі продажів, і який з них ефективніше для нашого продукту?
- Як створити для себе необхідну рольову модель і позиціонування в комунікації з клієнтом?
- Вбудовуємо необхідну рольову модель поведінки.
Частина 3. Планування і управління власними продажами і ставлення до відмов.
- Навіщо продавцю знати статистику?
- Що робити, якщо отримуєш відмову за відмовою?
- З чого складається обсяг продажів і як управляти цими складовими?
- Як збільшити середню суму чека, не змінюючи прайс?
Частина 4. П'ять секретів продажів.
- Де «найголовніша кнопка» у клієнта?
- Що купує клієнт, коли купує наш продукт? Пошук головних вигод і проблем клієнта.
- Говорити чи слухати? Або КДБ - це не те, що ви подумали.
- Хто веде в цьому танці? Продавець чи покупець? А хто винен?
- Як працювати «за шаблоном» і не бути при цьому «шаблонним»?
- Навіщо прописувати мовні модулі? Може не потрібно?
Частина 5. Класифікація клієнтів і стратегія поведінки з кожним з них
- За якими параметрами класифікувати клієнтів? Що має значення для продажу?
- Як дізнатися, хто перед нами?
- Яку вибрати лінію поведінки з кожним клієнтом?
Частина 6. Етапи продажів, техніки і алгоритми.
- Які кроки необхідно зробити, щоб продаж відбувся?
- Які слова краще не говорити в процесі продажу? (Темно-сірий список слів для продавця).
Частина 7. Підготовка та створення контакту.
- Що необхідно зробити до того, як зняти трубку для першого дзвінка клієнта?
- Як знайти в компанії потрібну людину?
- Що робити, якщо секретар не з'єднує з «Іван-Івановичем»?
- Як домовитися про зустріч з Особою, що приймають Рішення?
- Як зробити так, щоб вас не «посилали по мейлу»?
- Як створити контакт і зробити так, щоб з ваших перших слів зацікавити клієнта?
Частина 8. Найпотужніший інструмент продавця - уміння ставити питання. виявлення потреб
- Чому питання - найпотужніший інструмент продавця?
- Як дізнатися потреби клієнта?
- Як за допомогою ваших запитань клієнт «продасть себе сам»?
Частина 9. Товар особою. Секрети продає презентації.
- Як зробити «пропозицію, від якої не можна відмовитися»?
- Як відповісти на «три шкідливих питання клієнта»?
- Як переконати клієнта?
- Що таке 4D презентація?
Частина 10. І все-таки вони заперечують. Що ж робити?
- Ну як же все-таки «боротися з запереченнями»?
- Послідовність кроків при обробці заперечень.
- Як використовувати «принцип МНС» в роботі з запереченнями?
Частина 11. «В яблучко!». Як закривати операцію
- Коли переходити до закриття угоди?
- Як дізнатися, що «клієнт готовий»?
- Як перейти до закриття угоди?
Частина 12. «І жили вони довго і щасливо».
В який момент починається другий продаж?
Що робити, щоб клієнта, який купив у вас один раз, перетворити в постійного?
Додаткова інформація
Це триденний тренінг з співвідношенням - 20% теорії і 80% практики.
За бажанням замовника, тренінг активних продажів може бути проведений в дводенному форматі, з відповідним коригуванням програми і вартості.
Оптимальна кількість учасників - від 8 до 16 осіб. У разі більшого розміру групи, практична робота також можлива, але, на жаль, навряд чи всі учасники отримають можливість продемонструвати і відпрацювати свої навички та вміння.
При кількості учасників понад 25 осіб ефективність постановки навички втрачається. А оскільки цей тренінг має виключно практичну, навикових спрямованість, я обмежую групу кількістю учасників 25 осіб.
P / S Більше інформації про цей тренінг за посиланням https://bit.ly/2tIrMcN, або на офіційному сайті, де є все тренінги, за різними напрямками, які пов'язані з продажами. http://sales.nbc.ua/
Вартість участі: 2800 грн.
Дата проведення: захід тривав з 23.01.2020 до 18.06.2020
Контактні данні: Анна, тел.: 044-237-90-05, 044-233-46-69
За матеріалами hitjob.com.ua
Ринок працевлаштування в Житомирі та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Житомира
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6267
5229
234
8
241
9
421
91
235
7
Робота в Володарськ-Волинському
247
7
241
7
402
80
268
20
227
5
230
6
268
31
226
5
342
58
246
17
230
6
236
5
248
11
231
10
226
5
225
5
240
5
232
0
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Житомирі складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 14747 грн.
Jobs.zt.ua
- 8320 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...