Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
10.05.2013
Менеджер по персоналу
за домовленістю
Контактна особа: Нараевская Оксана Дмитривна
Місто (регіон): Житомир
Основна інформація:
Опыт работы
Досвід роботи:
Дочірнє підприємство «ВС-Партнер» ПАТ «Вібросепаратор»
Посада : інспектор з кадрів (01.10.2012 – теп.час)
Виконувані обов'язки :
- Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до трудового законодавства;
- Облік, зберігання та заповнення у відповідності до чинного законодавства трудових книжок працівників підприємства;
- Формування і ведення особистих карток працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю;
- Оформлення відпусток (щорічних, додаткових, у зв'язку з навчанням, соціальних, без збереження з / п), лікарняних листів;
- Оформлення документів, необхідних для призначення пенсій працівникам підприємства, надання довідок з місця роботи (за вимогою);
- Ведення табеля обліку робочого часу;
- Оформлення договорів про матеріальну відповідальність та договорів про комерційну таємницю працівників;
- Взаємодія з державними органами (Центр зайнятості, Управління статистики, Фонд по інвалідам) - систематична підготовка та подання звітів;
- Участь у підготовці та проведенні загальних зборів акціонерів (член реєстраційної та лічильної комісії);
- Пошук персоналу: створення профілю вакантної посади, розміщення вакансій, пошук резюме, проведення первинного інтерв'ю по телефону, прийом дзвінків від претендентів, первинна консультація по вакансіях, організація співбесід.
Досягнення:
- Участь в розробці стратегій та політик Компанії в області HR – управління (удосконалення структури підбору, відбору, адаптації, мотивації, розвитку та навчання персоналу, його оцінки, діагностика та формування корпоративної культури);
- Участь в оптимізації структури організації (зменшення чисельності штату, перерозподіл обов'язків), що призвело до скорочення витрат по фонду оплати праці;
- Приведення кадрового документообігу у відповідність до потреб Компанії та вимог трудового законодавства: сформовані особисті справи співробітників, що містять копії всіх документів, передбачених законодавством, в тому числі виконання закону України "Про захист прав персональних даних";
- Введення ефективної системи контролю робочого часу;
- Розроблення та впровадження єдиної форми кадрової документації на підприємстві (заяви на прийом, звільнення, відпустки, анкети для кандидатів на вакантну посаду, одноразові перепустки, тощо).
Магазин «Зоотовари»
Посада: старший продавець (4 міс.)
Виконувані обов¢язки :
- Організація роботи магазину, планування і регулювання товарних запасів;
- Забезпечення якісного рівня обслуговування клієнтів;
- Підбір персоналу: пошук та первинний відбір кандидатів на посаду продавця-консультанта у відповідності з вимогами працедавця, проведення співбесід, навчання та адаптації нових працівників, надання директору характеристики на кандидатів та нових співробітників;
Досягнення:
- Розробка та впровадження акцій, попередньо узгоджених з керівництвом;
- Збільшення обсягів продажів у магазині.
Зоо маркет «Мастер Зоо» (1 рік 6 міс),
Посада: продавець-консультант
Виконувані обов¢язки :
- Надання кваліфі
Профессиональные навыки
Знання та навики:
- Знаю кадрове діловодство у повному обсязі та КЗпП;
- Маю практичні навички пошуку та підбору персоналу, розвинуті комунікативні навички;
- Вмію розставляти пріоритети в роботі;
- Здатна самостійно приймати рішення і нести за них відповідальність;
- Володію здатністю знаходити спільну мову з різними аудиторіями, створювати сприятливий клімат у колективі;
- Вмію працювати в команді та самостійно;
- Вмію запобігати та розв’язувати конфліктні ситуації;
- Маю організаційні здібності та творче мислення, здатна генерувати ідеї;
- Маю навики роботи з психологічними методиками, досвід проведення психологічних досліджень, обробки результатів;
- Знаю оргтехніку, досвідчений користувач ПК: навики роботи з пакетом програм MS Office, системами розпізнавання тексту, автоматичного перекладу,Інтернетом (оперативний пошук необхідної інформації та її подальша обробка).
Ділові та особисті характеристики:
- Відповідально і старанно виконую покладені на мене обов'язки;
- Швидко навчаюсь та постійно прагну до підвищення свого професійного рівня;
- Дипломатична, цілеспрямована, ініціативна, наполеглива в роботі, стійка до стресів;
- Розмовляю: українською мовою – вільно, російською – вільно.
Моя мета :
- Довгострокове взаємовигідне співробітництво з економічно стабільною Компанією, яка надає можливість професійного та кар’єрного розвитку;
- Побудувати ефективну систему управління персоналом, використовуючи свої знання,навички та професійні здібності, для досягнення Компанією високих фінансових результатів.
- Реалізувати власний потенціал, підвищити професійний рівень та сприяти подальшому розвитку і процвітанню Компанії.
Образование
Освіта: 2010-2011р. Львівський національний університет ім.І.Франка,
спеціальність «Психологія праці та управління».
2006-2010р. Київський інститут бізнесу та технологій,
спеціальність «Психологія».
Контакти:
Строк резюме збіг. Контакти приховані
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
ВКонтакте Одноклассники Facebook Twitter Google+
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідного резюме?
Додайте вакансію
Схожі резюме
Схожі резюме строк актуальності яких закінчився
Копирайте, контент-менеджер, Александра, з/п за домовленістю 27.10.2020
Менеджер, бухгалтер, Гоева Елена, з/п 8000 грн. 19.10.2020
Шукаю роботу менеджер з продажу, Юлия, з/п за домовленістю 16.10.2020
Менеджер, Лоик Ольга, з/п За домовленістю. 14.10.2020
Адміністратор, офіс-менеджер, лаборант медичний, Перегуда Оксана, з/п 10000 грн. 28.09.2020
Журналист, воспитатель, менеджер, администратор, Леонидовна Каролина, з/п 10000 грн. 25.09.2020
Смм-специалист, контент менеджер, администратор социальных сетей, Стецюк Анастасия, з/п 7 000 грн. 25.08.2020
Региональный, территориальный менеджер, Иванов Валерий, з/п 18.08.2020
Офис менеджер, Матвеєва Олена, з/п 10000 грн. 15.08.2020
Менеджер, Федун Оля, з/п 10000 грн. 15.08.2020
Резюме в регіоні: Житомир
Ринок працевлаштування в Житомирі та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Житомира
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6325
5229
234
8
241
9
421
91
235
7
Робота в Володарськ-Волинському
247
7
241
7
402
80
268
20
227
5
230
6
268
31
226
5
342
58
246
17
230
6
236
5
248
11
231
10
226
5
225
5
240
5
232
0
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Житомирі складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26500 грн.
Jobs.zt.ua
- 8320 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...