Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
05.10.2020
Керівник
Контактна особа: Арбузова Світлана
Місто (регіон): Житомир
Основна інформація:
Досвід роботи фахівець з трансфертного ціноутворення, заступник начальника відділу впровадження нормативно-довідкової інформації, начальник відділу впровадження нормативно-довідкової інформації ТОВ Управлінське товариство «Укрлендфармінг» (змішане сільське господарство ), Київ 03.2017 ? 01.2020 (2 роки 10 місяців) Консультація користувачів по телефону; аналіз проблем, які виникають в роботі програми 1С, формалізація запитів користувачів; розробка ТЗ для програмістів по доробці функціоналу програми та усунення неполадок в роботі 1С; розробка інструкцій користувачів, регламентуючих роботу з програмою 1С; прийняття участі в проєктах розвитку функціоналу програми 1С, автоматизуючого процеси в області оперативного та управлінського обліку; прийняття у програмістів, тестування та впровадження доробок фахівець з трансфертного ціноутворення, заступник начальника відділу впровадження нормативно-довідкової інформації, начальник відділу впровадження нормативно-довідкової інформації ПрАТ «Райз-Максимко» (змішане сільське господарство ), Київ 01.2014 ? 02.2017 (3 роки 1 місяць) Консультація користувачів по телефону; аналіз проблем, які виникають в роботі програми 1С, формалізація запитів користувачів; розробка ТЗ для програмістів по доробці функціоналу програми та усунення неполадок в роботі 1С; розробка інструкцій користувачів, регламентуючих роботу з програмою 1С; прийняття участі в проєктах розвитку функціоналу програми 1С, автоматизуючого процеси в області оперативного та управлінського обліку; прийняття у програмістів, тестування та впровадження доробок державний податковий інспектор, начальник відділу, начальник управління оподаткування юридичних осіб Державна податкова служба (реалізація державної податкової політики, державної політики у сфері державної митної справи ), Житомир 08.1988 ? 11.2013 (25 років 3 місяці) Контроль за дотриманням податкового законодавства; контроль за надходженням в бюджет податкових та інших платежів; перевірка грошових документів, бухгалтерських книг, звітів; аналіз результатів перевірок Освіта Фінансово-економічний інститут м. Тернопіль (з 2017 року Західноукраїнський національний університет) (Тернопіль) Фінанси та кредит повна вища, 09.1983 ? 06.1988 (4 роки 9 місяців) Додаткова освіта • Основи комп’ютерної грамотності і автоматизації бухгалтерського обліку • Новітні інформаційні технології зі знанням бухгалтерського обліку 1С: Підприємство 7.7; 8.2; 8.3 Знання мов: Українська - Професійний (експерт), Російська - Високий рівень (вільно) Додаткова інформація Знання комп'ютера, програм: MS Office, Internet – досвідчений користувач, знання програм 1С 7.7, 8.2, 8.3 Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Чесність, відповідальність, уважність до деталей. Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність. Творчий підхід до вирішення проблем, аналітичний склад ума, концентрація і розподіл уваги, емоційно-вольова стійкість
Контакти:
Строк резюме збіг. Контакти приховані
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
ВКонтакте Одноклассники Facebook Twitter Google+
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідного резюме?
Додайте вакансію
Схожі резюме
Схожі резюме строк актуальності яких закінчився
Помічник керівника, секретар, Поліщук Оксана, з/п За домовленістю. 30.09.2020
Асистент керівника, Бурмич Дарія, з/п 15000 грн. 11.07.2020
Керівник юридичного підрозділу, адвокат, Кайданович Едуард, з/п 40000 грн. 28.02.2020
Помічник керівника, Хмелюк Ірина, з/п 6 000 грн. 18.10.2019
Логіст, менеджер, бухгалтер, адміністратор, помічник керівника, Аліна, з/п за домовленістю 27.02.2019
Керівник, Валерий, з/п за домовленістю 13.04.2018
Керівник, Александр, з/п 17.08.2017
Керівник, Александр, з/п за домовленістю 11.05.2017
Керівник, начальник служби безпеки, Олександр, з/п за домовленістю 17.01.2017
Помічник керівника, адміністратор, офіс - менеджер, Купріянчук Ліна Михайлівна, з/п за домовленістю 21.08.2016
Резюме в регіоні: Житомир
Ринок працевлаштування в Житомирі та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Житомира
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6325
5229
234
8
241
9
421
91
235
7
Робота в Володарськ-Волинському
247
7
241
7
402
80
268
20
227
5
230
6
268
31
226
5
342
58
246
17
230
6
236
5
248
11
231
10
226
5
225
5
240
5
232
0
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Житомирі складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26500 грн.
Jobs.zt.ua
- 8320 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...