Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
06.10.2011
Првідний економіст, економіст, заст. гол.економіста, економіст по роботі з цінними паперами, оренд
за домовленістю
Контактна особа: Ромазанович Тетяна
Місто (регіон): Житомир, Андрушівка, Баранівка, Бердичів, Брусилів, Володарськ-Волинський
Основна інформація:
Профессиональные навыки
•здійснення роботи з економічного планування на підприємстві, виявлення і використання резервів виробництва.
•контроль за ефективним використанням виробничих потужностей, матеріальних та трудових ресурсів.
•розробка внутрішніх нормативних документів, регламентів.
•робота по формуванню, веденню та зберіганню планово-економічної інформації.
•складання кошторисних калькуляцій товарної продукції, роботи (послуги) тарифи, проектів оптових та роздрібних цін на продукцію.
•здійснення комплексного економічного аналізу господарської діяльності підприємства.
•ведення систематичного обліку і контролю виконання плану виробництва та реалізації продукції.
•підготовка періодичної звітності у встановленні терміни.
•Економіст по роботі з цінними паперами:
-знання законодавчої бази з регулювання ринку цінних паперів, відстеження поточних змін у ньому.
-підготовка та супровід документів з випуску цінних паперів.
-підготовка і здача квартальної, річної, «особливої» звітності з цінних паперів до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Робота з відповідними програмними продуктами від різних розробників.
-робота з реєстраторами та зберігачами: оформлення договорів, підготовка розпоряджень, договорів куплі-продажу (дарування) цінних паперів, ідентифікація клієнтів, відстеження розрахунків.
-забезпечення організаційно-технічних та юридичних дій щодо скликання та проведення загальних зборів акціонерів, організації голосування на них, оформлення та зберігання протоколів засідань цих органів;
-забезпечення обміну інформацією про діяльність акціонерного товариства між заінтересованими особами, робота зі скаргами та зверненнями акціонерів;
-забезпечення розробки проектів статуту, внутрішніх документів Товариства, змін та доповнень до них, зберігання документів товариства, забезпечення їх узгодженості та взаємодоповнюваності;
-вирішення інших організаційних та правових питань, пов'язаних з корпоративним управлінням у Товаристві.
•Економіст по оренді:
-розробка, підготовка пакету документів для заключення договорів, відповідно до вимог чинного законодавства, по оренді офісних та виробничих площ, з надання комунальних послуг (водопостачання, електроенергії, паркування, засобів зв’язку і т.д.), договорів суборенди та права переуступки боргу.
-робота зі значною кількістю орендарів: ведення обліку орендарів, нарахування орендної плати, комунальних платежів, розрахунки пені та штрафів за порушення, враховуючи норми і вимоги чинного законодавства, підготовка та оформлення бартерних операцій, виписка рахунків і податкових накладних, доправлення їх до кінцевого споживача.
-аналіз наявних вільних площ, розрахунок вартості оренди 1 м2 приміщень що здаються в оренду, аналіз та робота з дебіторською заборгованістю, проведення актів звірок.
•вільне володіння ПК, користувач 1С.Бух.(8) робота з текстовими, обчислювальними режимами, великим обсягом інформації; спроможність швидкого опанування різного програмного забезпечен
Контакти:
Строк резюме збіг. Контакти приховані
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
ВКонтакте Одноклассники Facebook Twitter Google+
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідного резюме?
Додайте вакансію
Схожі резюме
Схожі резюме строк актуальності яких закінчився
бухгалтер економіст, Пилипюк Ірина, з/п 14000 грн. 28.10.2020
діловод, офіс-менеджер, менеджер по роботі з персоналом, Черепанський Анатолій Петрович, з/п 4000 грн. 26.12.2016
Економіст, Сіваченко Віктор Антонович, з/п 4500 грн. 21.04.2016
Бухгалтер, економіст, Тарасюк Інна Євгеніївна, з/п за домовленістю 02.10.2015
Помічник керівника, діловод, помічник головного бухгалтера, економіст, Людмила, з/п за домовленістю 01.10.2015
Економіст, Андрієвський Олександр Валерійович, з/п 3500 грн. 04.08.2015
Бухгалтер, економіст, Тарасюк Інна Євгеніївна, з/п за домовленістю 10.05.2015
Бухгалтер, економіст, Опанасюк Альона Петрівна, з/п за домовленістю 17.03.2015
Бухгалтер, економіст, Опанасюк Альона Петрівна, з/п за домовленістю 25.02.2015
менеджер по роботі з клієнтами, Шуляк Александр, з/п за домовленістю 04.11.2014
Резюме в регіоні: Житомир, Андрушівка, Баранівка, Бердичів, Брусилів, Володарськ-Волинський
Ринок працевлаштування в Житомирі та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Житомира
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6325
5229
234
8
241
9
421
91
235
7
Робота в Володарськ-Волинському
247
7
241
7
402
80
268
20
227
5
230
6
268
31
226
5
342
58
246
17
230
6
236
5
248
11
231
10
226
5
225
5
240
5
232
0
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Житомирі складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26500 грн.
Jobs.zt.ua
- 8320 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...