MBA за хвилину
«Найпростіший спосіб отримати щось – попросити про це. І найскладніший»
Те, що ділові люди не вміють і бояться просити про допомогу, завдає їм масу складнощів, упевнена серійний підприємець Еріка Ніколь.
«Не витрачайте час на роздуми про те, що вам потрібно, – просто попросіть про це. Попросити – найпростіший спосіб отримати бажане. Просіть дати вам контакти потрібних людей, просіть про рекомендації, просіть що-небудь пояснити. Це складно, але виправдано. Навчіться почуватися комфортно, звертаючись з проханням до інших людей, – тим паче, що успішні люди люблять допомагати».
«Спотикаються усі. Але тільки чемпіони, спіткнувшись, не котяться під укіс»
Не можна ховатися в кут, як дитина, зробивши помилку або потрапивши в скрутну ситуацію, вважає експерт «FastCompany» Джош Лінкнер.
«Навіть у найуспішніших людей трапляються невдалі дні. Ми усі спотикаємося, але справжні чемпіони не дозволяють усьому пуститися під укіс. Навпаки, вони дивляться вперед, діють чітко і здобувають уроки й вигоду з найскладніших ситуацій».
«Не фокусуйтеся на людях, корисних вам. Шукайте тих, кому можете згодитися ви»
Робочі контакти, знайомства, спілкування – усе це принесе набагато більшу користь, якщо фокусуватися на проблемах співрозмовників, а не на власній вигоді, упевнений експерт «Sales Machine» Том Сорсі.
«Нетворкінг – це не стільки про вас, стільки про тих, з ким ви спілкуєтеся. Якщо, зустрічаючи людей, ви думаєте над тим, як могли б допомогти їм вирішити їх проблеми, ви на правильному шляху. Можна не бути найцікавішим у світі співрозмовником, краще стати людиною, що вміє вирішувати проблеми. Допомагайте – і вам теж допоможуть».
«Помилки у бізнесі – попередниці інновацій і успіху»
Люди не повинні боятися міркувати про свої помилки, упевнений Джеффрі Стайбел, CEO компанії «Dun&Bradstreet Credibility».
«Ми потребуємо помилок. Помилки – попередниці інновацій і успіху, тому їх варто вважати головним компонентом будь-якої корпоративної культури. Наприклад, не варто брати на роботу людину, яка боїться розповісти про те, що колись у чомусь помилилася».
«Не надійтеся: ваша робота не говорить сама за себе»
Той факт, що люди часто обманюють самі себе, не є відкриттям. Важливіше знати те, що ця властивість людської натури дуже заважає роботі, вважає консультант з лідерства Крісті Хеджес.
«Не обманюйте себе. Ваша робота не повинна говорити сама за себе – це класична відмовка для тих, хто не любить займатися самопіаром. Насправді, незалежно від того, наскільки прекрасно ви виконуєте свою роботу, ви повинні вміти презентувати свій в неї вклад. Показуйте те, чим ви займаєтеся, розповідайте про те, чому це здорово і важливо. Не будьте невидимками».
«Хочете встигати все? Не робіть декілька справ одночасно»
Культивована багатьма мультизадачність не лише не допомагає продуктивній роботі, але й шкодить їй, упевнений серійний підприємець Ілля Позін.
«Якщо вам хочеться бути продуктивнішим у роботі, відмовтеся від спроби зображувати, що у вас вісім рук, і перемикатися з однієї справи на іншу. Якщо виконувати більше 10 завдань у день – повірте, продуктивність впаде. Як не дивно, жінки справляються з декількома справами одночасно краще, ніж чоловіки – але й їм краще концентруватися на чомусь одному».
«Розвиток команди важливіший від вдосконалення робочих процесів»
Багато керівників концентрують увагу на тому, щоб відлагодити робочі процеси й підвищити ефективність. Це важливо, але набагато важливіше й продуктивніше – вкладатися в навчання співробітників, вважає Майк Фільюоло, керуючий директор компанії «Thoughtleaders».
«Звичайно, налагоджувати процеси – це дуже важливо, особливо, якщо вони дійсно потребують удосконалення. Але стратегічно правильніше вкладатися в розвиток і зростання співробітників, оскільки саме вони впливають на робочий процес. Це посилить вашу команду, усю компанію і дозволить використати таланти кожного співробітника на 100%».
«Ваш головний актив – не люди, а вміння правильно ними управляти»
Відома всім фраза про те, що хороший колектив професіоналів – головна сила для будь-якого бізнесу, не відповідає дійсності, вважає віце-президент «Gartner Research» Ентоні Бредлі.
«Люди – не головний ваш актив. Навіть найчудовіші у світі люди – не краще, ніж професіонали. Звичайно, професіоналізм співробітників грає велику роль, але набагато важливіше те, чи зумієте ви цим розпорядитися. Чи зможете ви управляти своїми підлеглими, правильно розподілити повноваження».
«Ніколи не кажіть: «Якщо не впораєшся, я тебе звільню»
Страх бути звільненим за невиконане завдання може мобілізувати співробітника ненадовго, але в довгостроковій перспективі такі методи управління шкодять, вважає психолог Дженніфер Міллер.
«Ти можеш зробити кар'єру, впоравшись із цим завданням. Чи зруйнувати її. Вирішується твоя доля», – часто каже керівник своєму підлеглому. Звичайно, страх залишитися без роботи мобілізує – і людина здатна на багато. Але важливо розуміти, що подібні заяви руйнують організаційну культуру компанії. Вони фокусують увагу працівників не на справі, а на бажанні, щоб бос залишився задоволений ним. Нарешті, схильні до стресу люди не вчаться нічому новому».
«Відмінність кращих керівників у тому, що вони ніколи не припиняють навчатися»
Головна якість по-справжньому талановитих керівників – ніколи не припиняти навчатися на власних помилках і вірити у власні ідеали, каже консультант з питань лідерства Дженніфер Гарві Бергер.
«Навіть найкращі лідери роблять помилки і кривдять людей своїми словами і діями. Іноді вони навіть не помічають цього, на жаль. Їх відмінність від посередніх керівників у тому, що вони ніколи не перестають вчитися, завжди пам'ятають, що їм є куди рости. Вони пам'ятають слова Джонна Кенеді про те, що лідерство і процес навчання новому взаємопов'язані і не можуть існувати окремо».
«Ставте співробітникам питання: «Ким ти хочеш стати, коли виростеш?»
Найкращий спосіб мотивувати підлеглих – показати їм, що, працюючи саме з тобою, вони можуть реалізувати свої мрії та цілі, вважає фахівець з лідерства Пол Батц.
«Для того, щоб люди в команді працювали максимально добре, треба вивільнити їх підприємницький дух. Для цього дуже добре підходить запитання: «Ким ти хочеш стати, коли виростеш?» Навіть всередині корпоративної системи ви можете показати співробітникам, що їх робота, їх дух підприємництва і кураж можуть допомогти їм досягти заповітних цілей і стати тими, ким вони хочуть бути».
«Не дозволяйте вашим знанням обмежувати вашу уяву»
Великий досвід, висока кваліфікація і хороше знання ринку можуть гальмувати розвиток бізнесу, вважає співзасновник журналу «FastCompany» Уїлльям Тейлор.
«Хороше знання ринку, розуміння ризиків, до яких можуть призвести ті чи інші дії, є перешкодою для стратегії «А що, якщо?...», яка частенько буває виграшною. Інновації без ризику неможливі. Якщо ви хочете зробити щось нове, щось дуже цікаве й важливе, не озирайтеся на свій досвід і приклад інших компаній. Інноватори йдуть проти правил і винаходять свою галузь наново».
«Ніколи не критикуйте своїх співробітників»
Критика і розбір польотів – найгірші способи мотивувати підлеглих, вважає Ілля Позін, підприємець і засновник компанії «Ciplex».
«Не вказуйте людям на їх помилки. Ніхто не хоче чути, що він зробив щось не так. Якщо ви шукаєте демотиватор – тоді, звичайно, критика прекрасно підійде. Але якщо ви хочете мотивувати співробітників працювати краще, пошукайте обхідні шляхи для того, щоб вказати їм на промахи. Можна запитати: «Чи були твої дії кращим способом вирішення проблеми? Є ідеї, як варто було поступити?».
«Якнайменше управляйте своїм начальством. Сконцентруйтеся на роботі з підлеглими»
Менеджери витрачають дуже багато часу на те, щоб управляти тими, на кого вони працюють – начальством, власниками бізнесу, стратегічними партнерами і важливими клієнтами. І при цьому забувають про своїх колег і підлеглих, чого бути не повинно, упевнений Майк Фільюоло, керуючий директор компанії «Thoughtleaders».
«Опитування свідчать, що 39,9% менеджерів найбільше зусиль прикладають для управління тими, хто знаходиться «вгорі». 34,7% опитаних управляють роботою колег. Усього лише 25,92% респондентів основну частину свого часу і сил витрачають на те, щоб налагодити роботу у своїй команді, серед своїх підлеглих. Якщо ви – та людина, що управляє своїм начальством, постарайтеся перенаправити свою енергію на співробітників. Інакше, енергії на них може просто не залишитися».
«Відучіть своїх співробітників від фрази «Це не входить до моїх обов'язків»!
У кожного члена вашої команди є своя роль і свої обов'язки, але вони мають бути гнучкими, вважає Лінда Хілл, професор менеджменту й адміністрування Гарвардської школи бізнесу.
«Кожен співробітник повинен чітко розуміти, у чому полягає його роль в команді, його робота. Їм необхідно знати, що конкретно вони роблять для спільних цілей і який внесок роблять. Але, звичайно, ці ролі мають бути гнучкими. Навряд чи вам захочеться, щоб ваші співробітники казали: «Ей, це не моя робота» – у той момент, коли комусь з їх колег потрібна допомога».
«Успіх у бізнесі залежить не від ідеї, а від особи бізнесмена»
Мотиви відкрити свій власний бізнес можуть бути різними, але причина провалу майже завжди одна – новоявлені підприємці кидаються у свою справу, як у водойму, не вміючи при цьому плавати, упевнений бізнесмен і письменник Джей Гольтц.
«Багато новачків вчаться займатися бізнесом так, ніби хочуть навчитися плавати: просто стрибають у водойму і борсаються у воді. У них немає досвіду, немає знань, уміння управляти людьми і процесами – більше того, вони не знають, у кого запитати поради, до чиєї думки варто прислухатися. Є й інша причина невдач: не кожному дано бути бізнесменом. Бізнес не може потерпіти невдачу – програти можуть тільки люди».
«Надайте молодому керівникові більше свободи. І звільняйте, якщо він не впорається»
Головна проблема сучасних молодих менеджерів – їм не довіряють і не дають розвиватися, вважає президент компанії «Maddalone Global Strategies» Джо Маддалоне.
«Молоді менеджери й керівники скаржаться мені, що їм не надають свободи дій. Вони прекрасно знають, до чого прагнуть і як цього домогтися, – але керівництво не дає їм шансу побути самостійними і проявити себе. Дайте їм шанс, і не щадіть, якщо вони ним не скористаються. Повірте, ви будете здивовані, наскільки вони сфокусовані на результаті, і як швидко посилиться їх лояльність, якщо ви, як мінімум, запам'ятаєте їх імена».
«Криза й рецесія? Саме час почати свій бізнес»
Головна помилка підприємців-початківців полягає в тому, що вони дозволяють нестабільній фінансовій обстановці зупинити їх, вважає експерт «Inc і Business Week» Кімберлі Уайсул.
«За статистикою, шанси підприємців на успіх не залежать від того, стартували вони під час буму чи за часів кризи. І в того, і в іншого періоду є свої переваги й недоліки. Окрім фінансової обстановки є безліч інших чинників, що впливають на успіх бізнесу. Не вірите – запитайте у творців «FedEX», що запустили цю компанію під час кризи 1973 року, або у Біла Гейтса, що заснував свій бізнес у 1970 році. Під час кризи вам буде легше знайти висококваліфікованих професіоналів. У вас буде менше конкурентів, і ви встигнете зміцніти. Врешті-решт, вартість оренди офісного приміщення буде нижчою».
«Якщо робота команди не приносить результатів, у цьому завжди винен лідер»
Робота приносить плоди тільки у тому випадку, якщо керівник точно знає, чого хоче, і правильно доносить свої побажання до підлеглих, вважає CEO компанії «Max-Ventures» Майкл Фойер.
«Ви повинні точно знати, якого результату хочете досягти. І розповідати про це команді – не сподівайтеся, що вони здогадаються самі. Привчіть їх звітувати про проміжні результати. Не концентруйтеся на одних тільки недоліках – у якийсь момент співробітники можуть почати ігнорувати вас. І ставтеся до членів колективу як до дорослих людей, вони не недбалі діти».
Підготував Анатоль БАС
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6326
5229
234
8
241
9
421
91
235
7
Робота в Володарськ-Волинському
247
7
241
7
402
80
268
20
227
5
230
6
268
31
226
5
342
58
246
17
230
6
236
5
248
11
231
10
226
5
225
5
240
5
232
0
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Житомирі складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 20750 грн.
Jobs.zt.ua
- 8320 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...