Як прижитися в новому колективі?

 Від того, як ви увіллєтеся в колектив, залежатиме вся ваша подальша робота. Ось чому психологи радять поставитися до першого робочого дня з особливою увагою. Перше враження можна справити лише один раз, чи не так? Відповідно до проведеного рекрутинговим агентством Penny Lane Personnel дослідження, в адаптації новачка знайомство з колегами відіграє найважливішу роль - так вважають 18% опитаних. Справді, якщо ви хочете відразу вгадати, як сподобатися колегам, можна запитати про це рекрутера, з яким у вас у будь-якому випадку буде попередня розмова. Поцікавтеся, які відносини прийняті в колективі, Виберіть один варіант відповіді до кожного питання.яким є вік співробітників, чи є дрес-код - все це допоможе вам спочатку налаштуватися на потрібну хвилю. Однак, навіть якщо рекрутер заявив, що в компанії все звертаються один до одного на "ти", відразу "тикати" всім підряд не варто. Ви ж знайомі з елементарними нормами ввічливості? Звертайтеся на "ви" навіть до тих, хто вас молодший і за посадою, і за віком - до того часу, доки стосунки не налагодяться до такої міри, що ви зможете спокійно перейти цю межу. Або поки людина сама не попросить стати простіше. Тільки не перестарайтеся у своїй ввічливості, а то можна і ханжею уславитися. Розставте пріоритети Але починати знайомство з колективом потрібно все-таки заздалегідь. - Визначте, що для вас важливіше - сама робота чи відносини з новим колективом? Відповідь може виявитися не настільки очевидною, як це здається на перший погляд, - говорить тренер з бізнес-психології Маргарита Веліканова. - Всидіти відразу на двох стільцях все одно не вийде, подобатися і начальству, і колегам, і роботу при цьому не забувати виконувати - утопічне завдання. Так що продумайте свою стратегію заздалегідь. Не варто відразу ж приймати участь в офісних плітках (куди ж без них!), Не обговорюйте одних колег з іншими. Навіть думки з робочих питань варто поки притримати: - Просто скажіть, що поки що вникаєте в суть питання, тому не хочете поспішати з висновками, - радить Маргарита. - Загалом, усіма силами дотримуйтесь нейтралітету. Навіть у випадках, коли вам очевидно, на чиєму боці правда, все одно не піддавайтеся і стійте на своєму "я висловлюсь пізніше". Пояснюється це просто: ви поки ще не знаєте, яке становище займають колеги , які беруть участь у суперечках, яка розстановка сил в офісі і яка передісторія питання. Так що, не поспішайте. Вивчайте По-перше вам належить зрозуміти, яка система цінностей прийнята в новому колективі. Це ще одна причина не поспішати з висловлюваннями та висновками. Не варто нахвалювати начальника - є ризик заслужити репутацію підлабузника. Не лізьте в загальну бесіду зі своїми історіями - може виявитися, що у співробітників інше почуття гумору, і вас знову-таки зрозуміють неправильно. - Займіть вичікувальну позицію. Згодом ви своє надолужите. А поки - просто придивіться, - резюмує Маргарита. Але й зовсім в крайнощі впадати теж не варто. За матеріалами: http://ubr.ua/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад