Дрес-код в радість!
Багато компаній вимагають від своїх співробітників обов'язкове дотримання дрес-коду. Комусь це подобається, а хтось вважає, що це тільки сковує і не дозволяє самовиражатися. Однак, діловий вигляд може бути зовсім не нудним, а підходити до вибору одягу можна і творчо.
Отже, що ж таке офісний стиль одягу?
Дрес-код (англ. dress code - кодекс одягу) - форма одягу, необхідна при відвідуванні певних заходів, організацій, закладів.
У банках, міжнародних, консалтингових та юридичних компаніях дотримання корпоративного стилю є обов'язковим. Подібні заходи були прийняті для того, щоб зовнішній вигляд співробітників супроводжував успішному прийняття важливих рішень. Навіть в теплу пору року такий одяг як: босоніжки, в'єтнамки, шорти, топіки, декольтовані футболки та сукні з відкритою спиною категорично заборонені.
Дрес-код компанії - це один з найважливіших елементів корпоративної культури. Адже зустрічають людей по одягу, а проводжають по розуму. Але ні один клієнт не зможе серйозно сприймати вас, якщо ви зустрічаєте його в холі компанії в рваних джинсах, потертих кедах і витягнутій майці. Вимоги до зовнішнього вигляду повинні обумовлюватися під час співбесіди і прописуватися в трудовому договорі, який ви укладаєте з вашим роботодавцем. Багато компаній часто навіть штрафують своїх співробітників за недотримання норм і правил, встановлених фірмою.
Крім цього не рекомендується носити кілька днів поспіль один і той же одяг. У вас має бути кілька пар штанів або спідниць, три-чотири піджака, п'ять-шість сорочок, і всі вони повинні підходити за фасоном, кольором і кроєм. Взуття має бути чистим, акуратним, вичищеним, на невисокому каблуці і з підбитими набійками.
До якого одягу варто придивитися чоловікам?
Костюм краще всього вибирати таких кольорів: чорний, темно-синій, сірий, світло сірий, бежевий, греж. Він може бути однотонним або ж у клітку, дуже цікаво і стильно виглядають костюми в дрібну смужку. Бажано, щоб піджак та брюки були одного кольору, інакше вас можуть сприйняти несерйозно. Оригінально, і в той же час, суворо виглядають костюми-трійки.
Штани повинні бути прямі, кишені не повинні відкопилюватися. Обов'язково до штанів повинен йти пояс або ж підтяжки.
Вибирайте сорочки світлих тонів. Не експериментуйте з яскравими малюнками та візерунками. Краватка бажано теж вибивати не надто яскравих кольорів. Краватка повинен відповідати тканини піджака. Одягайте високі шкарпетки і не забувайте про те, що вони повинні відповідати кольору штанів.
Про що повинні пам'ятати жінки?
Дрес-код для жінок більш демократичний, однак, їм теж не рекомендується вибирати дуже яскраві і викликають кольору, носити короткі спідниці і великий каблук. Не варто забувати, що будь-яке взуття повинна одягатися на колготки, панчохи або капронові шкарпетки. Плаття не повинні бути занадто облягають, а сорочки через чур прозорими. Нижню білизну потрібно ховати - це зовсім не те, що повинні бачити ваші партнери та колеги. Підходьте до вибору ділового костюма творчо, не бійтеся проявляти фантазію і експериментувати. Адже навіть самий строгий костюм може виглядати дуже ефектно, якщо його правильно вибрати і одягнути в потрібне місце.
Автор: Ольга Зайцева
Джерело career.uа
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6325
5229
234
8
241
9
421
91
235
7
Робота в Володарськ-Волинському
247
7
241
7
402
80
268
20
227
5
230
6
268
31
226
5
342
58
246
17
230
6
236
5
248
11
231
10
226
5
225
5
240
5
232
0
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Житомирі складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26500 грн.
Jobs.zt.ua
- 8320 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...