Профіль у соцмережах - обличчя шукача
Профіль у мережі може розповісти про людину досить багато. Тому шукачеві треба дуже уважно ставитися до його змісту, щоб не розполохати потенційних роботодавців. Про це розповіли представники українських роботодавців.
Рекрутери сходяться в думці, що варто уникати розміщення на своїй сторінці в соцмережі інформації, що може бути сприйнята неоднозначно. "Шукачеві в профіль не варто виносити інформацію, що може бути сприйнята неадекватно. Це стосується неоднозначних висловлень, фотографій, відео", - зазначає начальник відділу підбору та навчання персоналу МТС-Україна Галина Рашевська.
Не потрібно виносити в профіль інформацію, що може бути розцінена подвійно та характеризувати людину як співробітника і як особистість не з кращого боку. І в жодному разі не варто викладати негативну інформацію про роботодавця, радить фахівець з пошуку та підбору персоналу групи компаній ЛІГА Олена Волохонська.
Створений профіль формує певне враження, і таким чином впливає на думку фахівця з підбору персоналу. Багато чого може розповісти також e-mail або нікнейм шукача. Тому при пошуці роботи бажано використовувати спеціально створену поштову скриньку з більш офіційною назвою, наприклад, використовуючи своє ім'я та прізвище. "Неоднозначно розцінюються та не справляють приємного враження варіанти типу kotenok88, lonely_angel, bigboss і т.п.". - коментує керівник відділу підбору й адаптації персоналу ProCredit Bank Світлана Артим.
У той же час, за її словами, справляє позитивне враження профіль, у якому докладно заповнена інформація про інтереси людини, її освіту та досвід роботи. "Якщо при цьому вона є фахівцем у вузькій сфері, то цілком можливо, що для роботодавця соціальна мережа - єдина можливість знайти її та запропонувати роботу", - зазначає фахівець з кадрів.
Можна також створити своє повне резюме, вступити в спеціальні групи інтересів, брати участь у професійних дискусіях, рекомендує Світлана Артим. Також соцмережі можна використовувати, щоб показати товар обличчям. Так, якщо посада шукача припускає написання статей, то розміщення в профілі інформації про свою роботу, публікації дозволить потенційному роботодавцеві одержати інформацію про професійний рівень кандидата, зауважує Волохонська.
Галина Рашевська підкреслює, що крім особистої інформації (щодо освіти, досвіду роботи, участі в професійних співтовариствах), користувачі можуть зазначати посилання на свої блоги, а також на професійні групи, учасником яких він є.
"Якщо людина складається в професійних групах або сам веде таку, пише блог за фахом та ін. - це завжди плюс. Коли ми шукали маркетолога через LinkedIn, вже на першому етапі оцінки побачили досить високий рівень кваліфікації кандидата. Людина вела тематичний блог з напрямку, у якому ми шукали фахівця. Було видно, що людина професійна та добре розбирається в маркетингу", - ділиться досвідом кадровик.
Джерело: http://www.liga.net/.
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6326
5229
234
8
241
9
421
91
235
7
Робота в Володарськ-Волинському
247
7
241
7
402
80
268
20
227
5
230
6
268
31
226
5
342
58
246
17
230
6
236
5
248
11
231
10
226
5
225
5
240
5
232
0
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Житомирі складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 20750 грн.
Jobs.zt.ua
- 8320 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...