Професія: бренд-стратег

Чим займається:

Бренд-стратег, або account planner - фахівець в сфері маркетингу та психології споживачів. Стратег займається дослідженнями споживачів, аналізом конкурентів, оцінкою поточного іміджу бренду для розробки стратегії розвитку бренду (бажаний образ продукту, послуги або компанії) і комунікаційної стратегії. Людина, яка займається стратегією, називається стратег або стратегічний пленер. Саме він повинен знати, як виглядає ідеальний образ бренду, чим він відрізняється від конкурентів і хто є його цільовою аудиторія. Стратег повинен відповідати на запитання «що кому коли сказати?». Для того щоб відповісти на це запитання, стратегові необхідно знати, як проводити маркетингові дослідження, розбиратися в соціології та психології й легко поєднувати аналітику з інтуїцією. Стратеги в брендінгових агентствах відповідають за розробку довгострокової стратегії бренду (той самий бажаний образ бренду) і працюють з дизайнерами та неймерами. Менеджери зі стратегічного планування або еккаунт-пленери в рекламному агентстві є адвокатами споживачів в агентстві. Вони відповідають за те, щоб креатив був не просто креативним, а відповідав потребам цільової аудиторії. Крім тісної роботи з креативом, ці стратеги розробляють комунікаційну стратегію бренду. До речі, навички стратега є незамінними у великих компаніях, тому що бренд-менеджер повинен знати свого споживача, конкурентів і шляхи розвитку свого бренду та продукту.

Плюси професії:

Стратег повинен уміти слухати, нестандартно мислити, знати основи психології, соціології, бізнес-теорії, розбиратися в маркетингових дослідженнях, консультувати клієнта, надихати творчу команду в агентстві.

Мінуси професії:

Гарний логотип, модний дизайн, гарний продукт. Продажів немає. Голосна рекламна кампанія, фестивалі. Продажів, як і раніше, немає. Що ж не так? Для того, щоб це з'ясувати та спробувати цього уникнути, потрібна стратегія. За кожним сильним логотипом або рекламною кампанією стоїть розуміння ринку, конкурентів, а головне - самого споживача: хто він, і чого йому потрібно. Виходить, що стратегія є однією з найважливіших дисциплін у маркетингу, але в нас у країні ця дисципліна ще занадто молода, щоб задовольнити всі потреби рекламного ринку та ринку брендінгових послуг. Потрібні професійні кадри.

Особисті якості:

• ви часто ставите запитання «чому?»

• вас цікавить поведінка та психологія людей.

• ви вмієте структурувати і аналізувати великі обсяги інформації.

Освіта:

Реклама, PR.

Місце роботи:

Рекламні агентства.

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад