Не зійшлися характерами: як працювати з людьми, які вам не подобаються?

Із колегами потрібно не дружити, а працювати. Це твердження частково правильне. Але ж куди краще, якщо колектив згуртований, і всім членам команди комфортно взаємодіяти. Що ж робити, якщо колеги вас, м'яко кажучи, дратують?
Декілька порад, як в такому випадку побудувати продуктивну роботу:
1. Основний та базовий принцип – взаємна повага. Вам зовсім не обов'язково бути приятелями і проводити разом вихідні і свята, досить просто поважати своїх колег. Хоча б за те, що вони вибрали ту ж роботу, що і ви.
2. Шукайте причину. Спробуйте проаналізувати, що саме вас так дратує в колезі? Можливо, ви не любите його за наявність тих якостей, якими самі не володієте? Так, може, це банальна заздрість? Також існує думка, що нам може не подобатися в інших те, що є в нас самих, але в чому ми боїмося собі зізнатися. Загалом, займіться «самоаналізом» і, можливо, з часом причина неприязні піде сама собою.
3. Не піддавайтеся на провокації. Якщо ваша неприязнь з колегами взаємна, і друга сторона всіляко це демонструє, зберігайте спокій. Хоча від вас чекають якраз зворотної реакції – демонстрації емоцій. Будьте вище цього, не опускайтеся до рівня з'ясувань стосунків. До речі, вас це покаже у вигідному світлі і в очах керівництва.
4. Будьте собою. Усі люди – різні, і це нормально. Не намагайтеся в догоду колективу підлаштуватися під більшість або під неформального лідера. Зрештою, ця різниця показує різні підходи до роботи, і це добре для загальної справи.
5. Будьте чесні. Якщо відгомони ваших воєн дійшли до керівництва і вас викликали на відверту розмову, не варто говорити, що «все добре і ви самі розберетеся». Чесно розкажіть про те, що саме вас дратує, втримавшись від образ і емоцій.
Декілька слів про дратівливі фактори під час співбесіди:
До речі, питання про те, від чого ви роздратовані і як швидко зможете вписатися в згуртований колектив, може прозвучати і на співбесіді. Як відповідати?
1. Роздратуватися може навіть найврівноваженіша людина, тому не варто створювати враження «залізної людини», розкажіть чесно про те, що вас може вивести з себе. Надалі ваша чесність збереже вам не одну сотню нервових клітин.
2. Не зліться на дрібниці. Однак не надто захоплюйтеся в перерахуванні дратівливих факторів. Якщо вас здатна вивести з себе будь-яка дрібниця, вас можуть прийняти за проблемного співробітника.
3. Наведіть наочний приклад того, як ви справляєтеся з роздратуванням. Опишіть ситуацію, коли ви були не в собі на роботі. Це могло статися з різних причин, наприклад, через небажання колеги вибудовувати конструктивний діалог, некомпетентності членів команди і в багатьох інших випадках. Підкресліть те, якого компромісу в результаті вдалося досягти і виконати спільну роботу.
https://khmelnitsky.hh.ua/


За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад