Як підтримувати корпоративну культуру без особливих витрат
Корпоративна культура – модний термін для великого бізнесу, і не без підстав.
Коли керівник очолює велике підприємство з багатими ресурсами, набагато простіше використовувати величезний бюджет для створення корпоративної культури, а не ходити й спілкуватися з кожним особисто.
Тому в Google співробітникам пропонують і масажні крісла, місця для сну, безкоштовне харчування і електрокари для тих, кому вони потрібні. Ну і медичну допомогу, звісно.
У Facebook є магазин велосипедів (де можна їх ще й ремонтувати), перукарня, кімната з відеоіграми, безкоштовний магазин солодощів, пекарня.
Парад «ніштяків» це, звісно, прекрасно, але давайте розберемося, як компаніям без багатомільйонного бюджету бути на рівні? Корпоративна культура не обов'язково повинна включати в себе витрати на масажі, буріто на сніданок і купу інших кльових «булочок».
Ті самі люди
Так, це дуже складно, але побудова правильної та комфортної корпоративної культури починається саме з людей. Коли ви приймаєте рішення про прийом на роботу, уникайте думок про те, щоб просто зайняти порожнє місце аби ким. Спробуйте зрозуміти, чи є співробітники, яких навчають і які хороші в командній роботі, тому що таким якостям, як надійність і чесність просто не можна навчити.
Ідея: завжди знайомте з колегами потенційного співробітника, сходіть на обід, якщо є можливість і постарайтеся зрозуміти, чи вписується кандидат чи ні.
Заохочуйте участь
Коли люди займаються волонтерством, вони створюють нові соціальні зв'язки, які приносять користь їхньому професійному життю. Влаштуйте якусь спільну активність, за допомогою якої ваші співробітники зблизяться і їм банально буде що обговорити. Наприклад, суботник – і вам, і парку поруч добре.
Дозвольте співробітникам іноді відпочивати
Давайте усвідомимо відразу: люди не роботи. Ми живемо в світі, де кожен другий з синдромом FOMO (страх упустити щось). Ми боїмося втратити важливе, сидимо на роботі до останнього.
Підприємці повинні дбати не тільки про бізнес, а й про людей. І давати зрозуміти, що кожен має право на роботу з дому, вечір, коли можна піти раніше. Усі потребують відпочинку і зміну обстановки, щоб повернутися назад зі свіжими силами.
Наприклад, Power Public Relations повністю закривають офіс з Різдва 25 грудня до Нового року і дозволяють співробітникам йти раніше по п'ятницях у літній сезон.
Веселощі
Легко припустити, що будь-які веселощі провокують байдужість до роботи, люди відволікаються і все, день втрачено. Але невелика гра об'єднує людей і надихає їх на повалення гір разом. Влаштовуйте перерви – не всі ж обідають цілу годину. Так ви легко змінюєте ставлення співробітників до роботи в кращу сторону.
Ідея: ще відзначайте дні народження колег різними креативними способами: влаштуйте всій команді політ в аеротрубі, наприклад. А нових співробітників зустрічайте по п'ятницях, щоб їм не було складно адаптуватися і залишайте на їхньому столі кексик з нагоди їх прийому на роботу. Солодощі можуть бути недорогими, але завжди приємними.
Визнавати успіх можна й потрібно
Коли щось хороше відбувається, відзначайте це! Кожна людина має потребу в своїй маленькій перемозі час від часу, і коли співробітники знають, що одна людина була оціненою, що її досягнення були відзначено, вони знають, що їх цінують. Якщо культура компанії включає в себе нагороди за перемоги, чи це поплескування по спині або премія – це вже дуже круто.
Нехай любов до роботи буде заразливою
Іноді керівники занадто багато думають про те, щоб вести себе суворо й вселяти страх. Такий типовий BIG BOSS. Коли твій керівник любить роботу, горить нею – ось де корпоративна культура.
Так що порада проста: вчіться насолоджуватися роботою, і показувати любов до вашого бізнесу. Ентузіазм заразливий, і коли члени команди знають, що вони йдуть за лідером, якому не байдуже, вони будуть більш енергійними.
Довіряйте співробітникам
Коли люди знають, що їм довіряють, вони відчувають особисту відповідальність. Довіра – один з найважливіших елементів корпоративної культури: коли працівники не відчувають, що керівник весь час дивиться їм через плече, вони відчувають себе комфортніше. І тільки так можна перевірити ефективність і відданість справі. Коли відпускаєш.
Завдяки довірі, можуть виникати найнеймовірніші мозкові штурми, які призводять до крутих ідей.
Хороша корпоративна культура не повинна коштувати цілий маєток. Ідеться про те, щоб ставитися до співробітників з повагою, наймати потрібних людей насамперед, заохочувати їх як особистість і працювати разом, як команда.
https://hrliga.com/
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6325
5229
234
8
241
9
421
91
235
7
Робота в Володарськ-Волинському
247
7
241
7
402
80
268
20
227
5
230
6
268
31
226
5
342
58
246
17
230
6
236
5
248
11
231
10
226
5
225
5
240
5
232
0
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Житомирі складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26500 грн.
Jobs.zt.ua
- 8320 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...