Сім порад для створення ідеального супровідного листа
1. Аргументуйте свою ефективність
Ніщо так не «чіпляє» в листі, як інформація про те, чим ви можете бути корисні потенційному роботодавцю, як ваш досвід і знання допоможуть компанії рости та розвиватися.
Що робити? Чітко й по справі розпишіть, чим можете допомогти. Не просто опишіть навички, а дайте зрозуміти, як вони стануть у нагоді в роботі.
2. Будьте короткі
Якщо ви не претендуєте на роль креативного автора, краще викладіть все максимально коротко і ясно. Рекрутери сканують поглядом супровідні листи і фільтрують їх за ключовими словами. Вони поважають і цінують таку якість, як стислість. На забувайте, що мета вашого листа – зачепити та змусити прочитати ваше резюме цілком.
Що робити? Скоротіть текст до декількох пропозицій, сформулювавши, чому саме ви кращий кандидат.
3. Знайдіть і використовуйте секретний сигнал
Під час пошуку співробітників багато компаній поміщають в опис вакансії так званий таємний сигнал. Це якесь ключове слово або якість, якого вони чекають від претендентів.
Кожен претендент, який відгукується на цю інформацію в своєму супровідному листі, швидше за все, потрапить на співбесіду.
Що робити? Уважно читайте опис і дайте зрозуміти, що ви зацікавлені в конкретній вакансії (а не просто розсилаєте резюме пачками).
4. Виберіть правильний формат
Кращі супровідні листи – це нестандартні послання. Наприклад, два коротких абзаци, насичених упевненістю, в поєднанні зі списком пропозицій щодо поліпшення роботи компанії. Такі листи привертають увагу не тільки через списки, а й тому, що вони відрізняються від інших.
Пам'ятайте, що резюме допомагає знайти роботу, але супровідний лист у цьому сенсі – головний ключ до успіху.
Що робити? Виділіть час на оформлення супровідного листа, віддавайте перевагу коротким форматам.
5. Вкажіть контактну інформацію
Перше, що рекрутер хоче зробити після прочитання крутого супровідного листа, – зв'язатися з кандидатом. Спростіть цю задачу.
Що робити? Вкажіть у тексті номер мобільного телефону чи адресу електронної пошти, щоб можна було швидко домовитися з вами про співбесіду.
6. Підкресліть, що ви легко навчаєтеся новому
Кандидати, які демонструють здатність до швидкого навчання, – найцінніші для компаній будь-якого типу та розміру. Адже вони можуть швидко перейти з однієї позиції на іншу, адаптуючись до змін.
Що робити? Вкажіть у листі таку якість, як здатність швидко навчатися, і ви зможете виділитися серед інших претендентів.
7. Покажіть, що ви вмієте адаптуватися до змін
На людей з широкою базою знайомств і контактів завжди звертають увагу, тому що вони легко адаптуються до змін і вирішують ті завдання, про необхідність яких керівництво може навіть не здогадуватися.
Що робити? Розкажіть про те, що постійно розширюєте сферу своїх інтересів і завдань.
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6325
5229
234
8
241
9
421
91
235
7
Робота в Володарськ-Волинському
247
7
241
7
402
80
268
20
227
5
230
6
268
31
226
5
342
58
246
17
230
6
236
5
248
11
231
10
226
5
225
5
240
5
232
0
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Житомирі складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26500 грн.
Jobs.zt.ua
- 8320 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...