7 тактик поведінки менеджера, які б мотивували співробітників

Керівник може як зміцнити успіхи колективу, так і звести їх до нуля.

Не секрет, що від керівника компанії і його поведінки залежить дуже і дуже багато. Ще більше залежить від того, наскільки правильно менеджер вміє мотивувати своїх співробітників.

За статистикою, близько 70% всіх співробітників компаній сьогодні відчувають себе недостатньо залученими в виробничий процес і демотивованими. Дослідження ж, в свою чергу, доводять, що правильно мотивовані співробітники працюють на 31% ефективніше колег, якими не дістає бажання і прагнення працювати. Крім того, мотивація значно впливає і на рівень звільнень - фахівці, які відчувають, що потрібні колективу і керівництву, звільняються на 87% рідше.

Згідно з опитуванням компанії Galliup, 70% правильної мотивації співробітника забезпечуються правильною поведінкою і стратегією керівника. Саме тому босові так важливо знати, чим він може нашкодити, а ніж - допомогти підлеглим.

Не робіть цього

Щоб не опинитися біля розбитого корита і не розгубити всіх співробітників, грамотному і кваліфікованому менеджеру варто переглянути свої уявлення про мотивацію і переконатися, що вона не містить наступних помилкових пунктів.

Величезна кількість дурних правил

Звичайно, компанії повинні мати власний звід правил і дотримуватися їх. Проте, не варто занадто ускладнювати цей перелік. Навіть пара непотрібних обмежень може звести співробітників з розуму.

ігнорування досягнень

Похвала подобається абсолютно всім. Тому, як керівник, відзначайте навіть дрібні досягнення своїх підлеглих. Так ви налагодите відносини в колективі і допоможете співробітникам відчути себе потрібними і затребуваними.

Просування не тих людей

Навіть найкращі і мотивовані співробітники хочуть працювати з однодумцями. Пам'ятайте про це, формуючи свій колектив. Якщо ви будете приймати на роботу людей з полярними поглядами, це, рано чи пізно, призведе до того, що співробітники почнуть шукати собі інше місце роботи.

Однаковий підхід до всіх

Кожен підлеглий заслуговує особливого підходу до себе. Не варто спілкуватися з усіма однаково і очікувати високих результатів. Підбирайте «ключики» до своїх фахівців. Цим ви допоможете їм налаштуватися на плідну роботу.

невисока ефективність

Ваше завдання - стежити за тим, щоб всі співробітники працювали з приблизно однаковою віддачею і результативністю. Наявність в команді «слабких» гравців знижує ефективність і рівень мотивації навіть самих зацікавлених фахівців.

Невиконання обов'язків

Повірте, люди прекрасно пам'ятають те, що ви їм обіцяли. Тому, взявши на себе зобов'язання, не забувайте їх виконувати. Цей тільки зміцнить ваш авторитет в колективі. Крім того, хто ж буде слухати боса, який не тримає слова?

Відсутність відносин в колективі

Будь-яка робота будуватися на особистих відносинах, і менеджер просто зобов'язаний пам'ятати про це. Співпереживайте підлеглим, цікавтеся їхнім життям і успіхами. Працювати ефективно просто неможливо в колективах, де начальнику абсолютно байдуже, що відбувається з його співробітниками.

На замітку
Крім помилкових стратегій, є ще 7 рад, які допоможуть правильно мотивувати співробітників.

платинове правило

Золоте правило взаємин свідчить - ставитеся до людей там, як ви б хотіли, щоб вони ставилися до вас. Проте, воно не враховує головного - всім людям потрібен різний підхід. Тому запам'ятайте ще одне платинове правило - ставитеся до людей так, як вони цього хочуть. Хороші менеджери добре вміють розуміти інших людей і безпомилково визначають, до чого вони прагнуть.

Сила - перш за все

Для того, щоб за лідером хотілося піти, він повинен бути, перш за все, досить сильним. Тільки не плутайте силу і суворість. Сила - надихає людей на звершення, а строгість і суворість - навпаки, відштовхує.

Спілкування - це вулиця з двостороннім рухом

Одна з основних рис доброго боса - його вміння чути. Ви повинні не тільки бути відкриті до спілкування зі свого боку, а й уважно, з усією відповідальністю намагатися зрозуміти ті думки, які до вас хочуть донести.

Зразок для наслідування

Для своїх підлеглих бос - це ідеал співробітника, який пройшов шлях від підлеглого до керівника. Чи не переставайте вдосконалюватися і вчитися, і ваші співробітники почнуть робити те ж саме.

Чи не ускладнюйте

Ваші тактики і стратегії поведінки повинні бути прозорими і зрозумілими. Не змушуйте своїх підлеглих здогадуватися, що ж саме ви хотіли сказати або зробити.
«Ні» зарозумілості

Нічого не вбиває мотивацію співробітників так, як зверхнє ставлення їх начальства. Намагайтеся робити упор на скромність. В такому випадку можна досягти взаєморозуміння.

Work-life бал
Не доводьте своїх підлеглих до перевтоми і дозволяйте їм відпочивати. Більш того, стежте за тим, щоб вони не проводили на роботі занадто багато часу. 50 годин за робочим місце в тиждень не підвищують ефективність, а знищують її.

http://ubr.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад