У яких випадках слід шукати можливості зв'язатися з роботодавцем?

Більшість шукачів зацікавлені в тому, щоб якомога швидше знайти цікаву роботу з гідним заробітком. Існують дві стратегії пошуку — активна і пасивна. Прихильники пасивного пошуку розміщують резюме і чекають за запрошення на співбесіду. Прибічники активного, розуміючи, що чекати можна довго і безрезультатно, беруть ініціативу до своїх рук і намагаються будь-якими способами встановити контакт із роботодавцем. Як самостійно «вийти» на компанію, котра вас цікавить, розповідають експерти Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна.

У яких випадках слід шукати можливості зв’язатися з роботодавцем?

Перший випадок: у компанії нема відкритих вакансій

Якщо на корпоративному сайті або кадровому порталі нема відкритих вакансій, це зовсім не означає, що компанія не набирає персонал. По-перше, не всі вакансії з’являються у вільному доступі. Буває так, що роботодавець приховує інформацію про розширення штату від конкурентів або боїться сполохати неефективного співробітника, якому підшукує заміну. По-друге, якщо зараз дійсно нема потреби в нових співробітниках, то не виключено, що завтра така необхідність виникне. Більшість компаній вносять резюме гідних спеціалістів до бази кандидатів і при появі нової вакансії починають пошук саме з цієї бази.

Другий випадок: резюме потрібно доставити чітко за адресою

Досить часто на одну вакансію надходять сотні резюме. Якщо написати формальний відгук на загальний e-mail, резюме може просто загубитися серед безлічі схожих листів від інших шукачів. Шанси на розгляд кандидатури значно зростуть, якщо написати безпосередньо роботодавцю. Цим ви покажете, що компанія для вас не «одна з», а саме та, в якій ви давно мрієте працювати. Тут важливо скласти грамотний мотиваційний лист, інакше цінність особистого звертання зійде нанівець. Перед відправкою листа спробуйте якомога більше дізнатися про компанію. Не варто запитувати, яку роботу вам можуть запропонувати. Краще розкажіть, яка робота цікавить вас, і що ви як професіонал можете запропонувати компанії.

Третій випадок: шукачу потрібно переконати роботодавця в своїй «профпридатності»

Дуже рідко добором персоналу займається керівник або людина, яка шукає спеціаліста до себе в команду. Як правило, це завдання ейчара або кадрової агенції. І в цьому є відмінності. Рекрутер може не до кінця розуміти, яка людина потрібна компанії, або здійснювати добір суворо за заданими критеріями. Керівник відділу шукає людину «під себе», враховуючи не лише професійні компетенції, але й особисті якості, а також психотип майбутнього співробітника. Тому безпосереднього роботодавця простіше переконати, що ви — саме та людина, яку давно шукають.


http://socportal.info/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад