Як себе проявляє кар'єрна криза?
Кожному ледь не щодня доводиться стикатися з якимись дрібними проблемами і неприємностями на роботі: щось не виходить, щось не знаходить схвалення у начальства... Однак це все - лише «робоче». Як же зрозуміти, коли дрібні проблеми переростають в серйозну кар'єрну кризу?
1. Уявіть, що у вас на рахунку 10 мільйонів доларів
Сформулюйте всі основні свої «забаганки» - що ви з ними будете робити? Якщо серед них бажання розвинути свій бізнес, вкласти в нього, а якщо працюєте за наймом, залишитися на своїй роботі або продовжити займатися тим же, але, наприклад, відкривши свою справу, або позапланово сходити у відпустку, - ніякої кар'єрної кризи у вас немає . Якщо ви відразу кричите «хочу нічого не робити», криза є.
2. Візьміть відпустку
Найбільш вірний спосіб відрізнити втому від кризи - виїхати відпочивати. Як мінімум на тиждень. Одному або з людьми, які й чути не хочуть про вашу роботу.
Відключити телефон, не відкривати пошту, не заходити до Instagram колег.
Якщо немає грошей на велику подорож, можна поїхати на дачу, до друзів, до бабусі в село, головне - відключитися від свого звичайного ритму, бути овочем і насолоджуватися цим. Формула хорошого відпочинку - відключити свій мозок від рутини: постарайтеся щодня робити щось нове, щоб дні не були схожі один на одного.
Через тиждень відпочинку мозок сам підкаже, що вам потрібно. Якщо думка про роботу більше не викликає відрази і навіть за начальником ви трохи скучили, значить, це була просто втома. Якщо від спогадів про роботі досі нудить - час діяти.
3. Складіть для себе «кар'єрну карту»
Перерахуйте всі свої ключові професійні навички, подумайте, в яких ще сферах вони можуть стати в нагоді. Якщо ваше знання клінгонської або любов до китайського чаю не придалися раніше, це не означає, що вони марні.
Випишіть на листочок всі професії, які перетинаються з вашими навичками, і подумайте, в якому з цих напрямків вам хотілося б рухатися.
4. Використовуйте метод «трьох колонок»
Відмінний спосіб почати рух до роботи своєї мрії.
Розділіть аркуш паперу на три колонки. У першу запишіть всі свої навички та вміння: необхідні, суттєві і додаткові (сюди піде знання другої іноземної, наприклад).
У другій колонці - в такому ж порядку навички, які необхідні для посади вашої мрії. Щоб їх дізнатися, треба подивитися резюме не менше 10 людей, які працювали на цій позиції в Google або в інших компаніях у цій самій галузі.
У третій колонці зіставляєте перші дві і виписуєте, чому ви найближчим часом повинні навчитися. Не забудьте додати в третю колонку розділ про майбутнє - туди внесіть навички, якими повинен володіти директор з маркетингу Google через 3, 5 або 10 років, залежно від того, коли ви плануєте дістатися до цієї посади.
Якщо старанно робити все за цим планом, через кілька років ви прийдете в компанію ідеально підготовленим. Або по дорозі зрозумієте, що хочете іншого, усвідомлено оберете нову кар'єру і будете жити з нею довго і щасливо.
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6326
5229
234
8
241
9
421
91
235
7
Робота в Володарськ-Волинському
247
7
241
7
402
80
268
20
227
5
230
6
268
31
226
5
342
58
246
17
230
6
236
5
248
11
231
10
226
5
225
5
240
5
232
0
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Житомирі складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 20750 грн.
Jobs.zt.ua
- 8320 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...