Як себе проявляє кар'єрна криза?

Кожному ледь не щодня доводиться стикатися з якимись дрібними проблемами і неприємностями на роботі: щось не виходить, щось не знаходить схвалення у начальства... Однак це все - лише «робоче». Як же зрозуміти, коли дрібні проблеми переростають в серйозну кар'єрну кризу?

1. Уявіть, що у вас на рахунку 10 мільйонів доларів

Сформулюйте всі основні свої «забаганки» - що ви з ними будете робити? Якщо серед них бажання розвинути свій бізнес, вкласти в нього, а якщо працюєте за наймом, залишитися на своїй роботі або продовжити займатися тим же, але, наприклад, відкривши свою справу, або позапланово сходити у відпустку, - ніякої кар'єрної кризи у вас немає . Якщо ви відразу кричите «хочу нічого не робити», криза є.

2. Візьміть відпустку

Найбільш вірний спосіб відрізнити втому від кризи - виїхати відпочивати. Як мінімум на тиждень. Одному або з людьми, які й чути не хочуть про вашу роботу.

Відключити телефон, не відкривати пошту, не заходити до Instagram колег.

Якщо немає грошей на велику подорож, можна поїхати на дачу, до друзів, до бабусі в село, головне - відключитися від свого звичайного ритму, бути овочем і насолоджуватися цим. Формула хорошого відпочинку - відключити свій мозок від рутини: постарайтеся щодня робити щось нове, щоб дні не були схожі один на одного.

Через тиждень відпочинку мозок сам підкаже, що вам потрібно. Якщо думка про роботу більше не викликає відрази і навіть за начальником ви трохи скучили, значить, це була просто втома. Якщо від спогадів про роботі досі нудить - час діяти.

3. Складіть для себе «кар'єрну карту»

Перерахуйте всі свої ключові професійні навички, подумайте, в яких ще сферах вони можуть стати в нагоді. Якщо ваше знання клінгонської або любов до китайського чаю не придалися раніше, це не означає, що вони марні.

Випишіть на листочок всі професії, які перетинаються з вашими навичками, і подумайте, в якому з цих напрямків вам хотілося б рухатися.

4. Використовуйте метод «трьох колонок»

Відмінний спосіб почати рух до роботи своєї мрії.

Розділіть аркуш паперу на три колонки. У першу запишіть всі свої навички та вміння: необхідні, суттєві і додаткові (сюди піде знання другої іноземної, наприклад).

У другій колонці - в такому ж порядку навички, які необхідні для посади вашої мрії. Щоб їх дізнатися, треба подивитися резюме не менше 10 людей, які працювали на цій позиції в Google або в інших компаніях у цій самій галузі.

У третій колонці зіставляєте перші дві і виписуєте, чому ви найближчим часом повинні навчитися. Не забудьте додати в третю колонку розділ про майбутнє - туди внесіть навички, якими повинен володіти директор з маркетингу Google через 3, 5 або 10 років, залежно від того, коли ви плануєте дістатися до цієї посади.

Якщо старанно робити все за цим планом, через кілька років ви прийдете в компанію ідеально підготовленим. Або по дорозі зрозумієте, що хочете іншого, усвідомлено оберете нову кар'єру і будете жити з нею довго і щасливо.


http://lifehacker.ru/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад