13 правил успішної кар'єри, які потрібно знати поколінню Y

В умовах мінливої економіки, молоді люди або піднімаються на кар'єрну вершину, або просто не витримують шаленого ритму роботи.
"Сьогодні на роботі не терплять нероб", - говорить Ден Шоубел у своїй книзі "Просувайте себе: Нові правила для успішної кар'єри". На його думку, зважаючи на швидкий розвиток технологій шкільні знання виявляються застарілими або неповними. Тому Покоління Y (покоління народжених після 1980 року) повинно саме дбати про майбутнє своєї кар'єри.
Для адаптації на роботі, вважає Ден Шоубел, поколінню Міленіуму потрібно опанувати новий набір правил, яким не вчать у школі. Досягнення в галузі технологій, зростання соціальних медіа та можливість бути на зв'язку 24 години на добу 7 днів на тиждень означають, що молоді люди повинні просувати себе й управляти кар'єрою таким чином, щоб попередні покоління не хотіли або не могли з ними конкурувати.
На основі інтерв'ю та оригінальних досліджень Покоління Y Ден Шоу бел розкриває правила виживання на новому робочому місці, яким повинні вчитися молоді люди.

1. Ваша посадова інструкція - це тільки початок
Якщо ви хочете досягнути успіху на новому робочому місці та зробити собі ім'я, доведеться зробити набагато більше, ніж записано у вашій посадовій інструкції. Насправді, опис вашої роботи - це лише видима частина айсберга. Завжди шукайте нові проекти та співпрацюйте з іншими групами, а також відвідуйте якомога більше тренінгів та майстер-класів.

2. Ваша робота носить тимчасовий характер
Світ, що постійно змінюється, накладає свій відбиток і на умови роботи. Компанії продають або купують, вони зливаються з іншими або припиняють своє існування. Ваша компанія може бути ліквідована, посада переведена на аутсорсинг або ви просто можете втратити інтерес до роботи в цілому.

3. Намагайтеся отримати навички, яких недостатньо зараз
Дослідження показують, що багато компаній не можуть знайти та втримати таланти. Soft skills (навички роботи з людьми, вибудовування відносин, вибору методів мотивації, ведення переговорів, орієнтації у внутрішній політиці, вміння працювати з партнерами і клієнтами) стали більш важливими, ніж hard skills (професійні, технічні навички, які легко піддаються спостереженню, вимірюванню та наочній демонстрації). Тим не менш, обидва види навичок вкрай важливі. Придбати hard skills було завжди нелегко, але це навички, які з вами залишаються назавжди. Що стосується soft skills, то сьогодні компанії шукають людей, які володіють лідерськими, організаційними якостями, вміють слухати та бути уважними.

4. Ваша репутація - єдине благо, яке у вас є
Титули та звання - це добре для вашого его, але, насправді, важливу роль відіграє ваша популярність, тобто ваші роботи, проекти, в яких ви брали участь. Від цього залежить довіра та думка, які про вас складається у інших людей. Звичайно, те що ви робите - дуже важливо. Але думки інших людей про вашу роботу не менш важливі, якщо не сказати більше. Побудувавши сильну репутацію, гроші та можливості, зрештою, самі знайдуть вас.

5. Ваше особисте життя тепер публічне
Розмови про те, як ви ненавидите вашого боса або фотографія в соцмережах з алкогольним напоєм в руці можуть зруйнувати вашу кар'єру назавжди. Навіть маленькі дрібниці - те, як ви поводитеся, як одягаєтеся, як проводите час в інтернеті, про що говорить мова вашого тіла допоможуть створити Я-бренд або ж навпаки - зруйнувати його.

6. Вам потрібно створити позитивну думку про себе в соцмережах
Є багато переваг присутності в соціальних мережах, які допоможуть створити позитивний образ. Профіль у соцмережах дозволить спілкуватися в людьми, які мають інтереси, схожі з вашими, а також грамотно вибудувати свою репутацію.

7. Потрібно навчитися працювати з людьми різних поколінь
Існує чотири покоління: Покоління Z (стажисти; покоління людей, народжених приблизно між ранніми дев'яностими та середніми двотисячних), Покоління Y (працівники), Покоління X (керуючі; покоління людей, народжених з 1965 по 1982 рр..), та Бебі-бумери ( керівники). Кожне з цих поколінь було виховано в різний період часу, має відмінні від вашої точку зору на робочі процеси та стиль спілкування. Навчившись управляти відносинами з усіма поколіннями, ви станете більш успішними.

8. Кар'єра вашого боса на першому місці
Якщо ваш начальник не надто успішний, його розчарування, безсумнівно, відобразиться і на вас. Адже шанси, що ви коли-небудь отримаєте підвищення, будуть прагнути до нуля. Але якщо ви сприяєте кар'єрному зростанню вашого керівника, це полегшить ваше життя та допоможе завоювати довіру. Просуваючись кар'єрними сходами, він візьме вас разом із собою.

9. Пам'ятайте про правило одного
Коли мова заходить про пошук роботи, створення бізнесу або про щось інше, це, як правило, означає, що людина намагається змінити своє життя на краще. Але люди можуть говорити, що ви щось робите не так. Не поспішайте, не дайте їм згорнути вас з вашого шляху. Дочекайтеся того моменту, коли хтось скаже, що ви перебуваєте на правильному шляху.

10. За вами майбутнє
До 2025 року 75% світової робочої сили буде складатися з Покоління Y. Це означає, що навіть якщо ви тільки розпочинаєте свою кар'єру, то в не надто далекому майбутньому ви будете попереду. Прямо зараз у вас є можливість позиціонувати себе так, щоб у майбутньому зайняти керуючу посаду, коли старше покоління піде на пенсію.

11. Підприємництво для всіх, а не тільки для власників бізнесу
Багато людей визначають "підприємництво" як відкриття бізнесу. Але в останні роки його сенс був розширений. Тепер воно включає в себе і відповідальних людей, які готові йти на ризик і успішно продавати себе. Будьте наполегливі, продавайте свої ідеї підприємцям і вигадуйте інноваційні рішення.

12. Головне не час роботи, а ваші досягнення
Якщо ви хочете зберегти свою роботу та рухатися вперед, перестаньте думати, що треба відпрацювати якусь кількість годин на тиждень. Замість цього, працюйте над власним успіхом, щоб просуватися далі.

13. Ваша кар'єра в ваших руках, а не в руках роботодавця
Щоб зробити свою кар'єру успішною, потрібно переконатися в тому, що ви також щось отримуєте від свого роботодавця. Якщо ви більше не вчитеся та не ростете - ви не отримуєте жодних вигод. Не покладайтеся на когось: несіть самі відповідальність за власну кар'єру та життя.

ubr.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад