Яким компаніям не потрібен бренд: 6 причин не інвестувати в просування торгової марки
Про важливість брендів написано сотні і навіть тисячі статей та окремих книг. Бренд – це інструмент передачі позитивної інформації про вашу продукцію і компанію тим, до кого ви не можете достукатися особисто. Це хороший союзник у боротьбі за голови людей, які не знають вас особисто, але чия прихильність для вас принципово важлива. Якщо в двох словах – бренди потрібні, важливі і найчастіше – просто необхідні. Але є компанії, яким бренди абсолютно ні до чого. Нижче – шість пунктів, які допоможуть зрозуміти, чи не входить ваш бізнес до їх числа.
1. Бренд – це бігун на довгі дистанції: чим довше він живе, тим більше вигод отримує від нього власник. З кожним роком, якщо все робити правильно, зростає впізнаваність бренду, число лояльних покупців, обсяги продажів. Іншими словами, формуючи бренд, ми гарантуємо, що велика кількість людей охоче купуватиме конкретний продукт і розповідати про нього і про компанію-виробника своїм знайомим.
Якщо компанія орієнтована тільки на швидкий заробіток, побудова бренду – не те завдання, яке їй потрібно вирішувати. На думки про це навіть не варто витрачати час.
2. Бренди більш стійкі в кризи. Чому? Коли у людей стає менше грошей, вони скорочують кількість покупок, довіряючи тільки тим торговим маркам, в яких упевнені найбільше. Бренд допомагає вціліти в ході природного відбору і виграти війну за голови і увагу споживачів. Саме тому товари та послуги, над якими немає ореолу позитивних асоціацій, у кризу швидко сходять з дистанції.
Компаніям, які добре заробляють саме в кризу, і тим, які завдяки особливостям бізнесу свою гривню отримають у будь-який час, бренди не потрібні.
3. Бренди необхідні там, де є конкуренція: тільки в таких умовах покупець дійсно починає вибирати. Сильний бренд допомагає продукту або послугам продаватися, не озираючись на конкурентів. За відсутності бренду виробник втрачає можливості активно впливати на вибір споживача.
Якщо на ринку, на якому працює ваша компанія, жорсткої конкуренції немає, і споживачі за будь-яких умов оберуть вашу продукцію (в силу її унікальності, складної технології виробництва або самої низької ціни), то і бренд вам не потрібен.
4. Якщо компанія здатна виробляти продукцію тільки низької якості або її основний козир – низька ціна, забудьте про бренд. Сильний бренд неможливо створити в низькому ціновому сегменті і в сегменті «нижче середнього».
5. Бренди потрібні на ринках з великою кількістю покупців. Там, де загальна кількість клієнтів можна перерахувати на пальцях двох рук (це часто трапляється на B2B ринках), потрібно будувати прямі відносини з покупцями-партнерами і не морочитися питаннями брендингу.
6. Бренд – це наочний доказ прагнення творців бізнесів залишити слід в історії. Найкраще підтвердження тому – неймовірна кількість брендів, які носять імена засновників – Chanel, Citroen, Christian Dior, Davidoff, Gucci, Nestlе, Forbes тощо.
Якщо потрапити в книги з економіки – не є одним із ваших завдань, тоді, зваживши на інші ризики, можете з легкістю сказати: «Обійдусь і без бренду».
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6326
5229
234
8
241
9
421
91
235
7
Робота в Володарськ-Волинському
247
7
241
7
402
80
268
20
227
5
230
6
268
31
226
5
342
58
246
17
230
6
236
5
248
11
231
10
226
5
225
5
240
5
232
0
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Житомирі складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 20750 грн.
Jobs.zt.ua
- 8320 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...