Шукайте роботу? Будьте обережними з профілями в соцмережах!

Шукайте роботу? Будьте обережними з профілями в соцмережах!

Сайти соціальних мереж і блоги слугують місцем спілкування мільйонів людей, у тому числі й професіоналів, тому на цих сервісах роботодавець може дізнатися точку зору кандидата щодо певного питання, з'ясувати, як він уміє мислити, аналізувати факти й т.і.

Часом буває, що зазначеної в резюме інформації виявляється недостатньо, і необхідно знати про кандидата більше, ніж можна отримати з тих даних, які він зазначив у резюме. На допомогу в даній ситуації приходять різні соціальні мережі в Інтернеті. Вони зможуть розповісти більше про особисті якості кандидата: його захоплення, кола спілкування та пристрасті у якійсь сфері.

У соціальній мережі кожна людина створює собі імідж - заповнює свій профіль, веде записи в блозі, викладає фото та відео. Зважаючи на все це, можна чітко та докладно скласти уявлення про будь-яку людину.

Інформацію про кандидата можуть надати популярні в наш час соціальні мережі: facebook.com, Мій круг, odnoklassniki.ru і vkontakte.ru.

Odnoklassniki

Кількість зареєстрованих користувачів odnoklassniki.ru перевищує 20 мільйонів осіб. Кожен користувач «Однокласників» має свою сторінку, на якій міститься інформація про нього, його фотографії, форум з друзями, знайомими та відвідувачами його сторінки.

Що ж odnoklassniki.ru можуть розповісти про вас? Будь-який зареєстрований користувач може зайти на сторінку іншого користувача та переглянути його інформацію про себе, фото, блог. На цьому сайті шукачі викладають інформацію про себе, що може допомогти зацікавленому потенційному роботодавцеві сформувати певну думку про кандидата.

За допомогою «Однокласників» HR-менеджер може за кілька секунд довідатися про захоплення кандидата, його хобі й інтереси. Про кандидата також розкажуть «групи», у яких він перебуває, де люди поєднуються за інтересами та захопленнями. Для деяких потенційних роботодавців ця інформація може бути досить корисною, щоб або відсортувати людей з підозрілими пристрастями, або, навпаки, зацікавившись людиною, запросити на певну посаду. Пам’ятайте про це, коли ви заповнюєте сторінку!

Vkontakte

Ще один представник соціальної мережі - «Вконтакті», призначення якого полягає в спілкуванні зареєстрованих користувачів між собою, знаходженні нових друзів, підтримуванні приятельських відносин і розвазі.

Користувач vkontakte.ru залишає практично всю інформацію про себе, яка може стати в нагоді роботодавцеві. Тут можна переглядати сторінки користувачів, його фотографії, з ким товаришує і чим живе людина. На відміну від Однокласників, тут користувач може завантажувати не лише свої фотографії, але й відеозаписи, які за необхідності може переглянути будь-який бажаючий. На сайті можуть міститися дані про друзів користувача та спілкування з ними, групи за інтересами, зустрічі з друзями та знайомими на сайті. Ці й інші подібні соціальні мережі можуть бути досить корисними потенційним роботодавцям.

Якщо читати між рядків, про людину можна дізнатися багато цікавого - того, що у звичайному житті вона приховує. Взагалі тут можна розпізнати, наскільки людина відкрита. Вона може писати ледве не кожні 15 хвилин «я пішов поїсти», «я пішов гуляти». А є ті, хто закриває сторінку не тільки від сторонніх очей, але навіть від своїх друзів.

Facebook

Профіль користувача починається з короткої інформації: місце, де він живе зараз, де працює, дата народження тощо. Про те, де користувач недавно побував, покаже добірка останніх фотографій, на яких він був зазначений.

Там, наприклад, можна буде подивитися на фотографію, розміщену ним самим, і також довідатися багато корисної інформації, яку він сам і надає.

Також на сайті можна судити про кандидата, ґрунтуючись на його захопленнях (де він проводить свій час, улюблені види діяльності, наприклад, прогулянки або читання) і інтересах (спортивні команди, людей, які надихають користувача). Деякі користувачі виділяють окремо ключових людей у їхньому житті, таких як друзі, колеги, родина.

До речі! Маленький секрет: хочете довідатися, як виглядає ваш профіль в Facebook з боку? Щоб подивитися на профіль «чужими» очима, зайдіть у меню «Аккаунт» у правому верхньому куті сторінки, виберіть «Налаштування конфіденційності» -> «Налаштування перегляду» -> «Подивитися мій профіль». Ви побачите, як виглядає ваш профіль для користувачів Facebook, і навіть зможете ввести імена друзів і подивитися, як вони бачить вашу сторінку в залежності від налаштувань конфіденційності.

Мій круг

З профілю користувача «Мій круг» можна дізнатися про його інтереси та професійні навички (тільки те, що стосується професії), про місця його роботи та чим він займається в житті.

Можна подивитися, як виглядає кандидат, проте тільки люди з так званого «першого кола» можуть побачити його контакти та зв'язатися з ним. Ще можна подивитися, які книги він прочитав, подивитися створені та прокоментовані теми. Деякі користувачі, які перебувають у пошуку роботи, спеціально заповнюють усі рядки анкети, щоб про нього склалася позитивна професійна думка та з ним вийшли на зв'язок.

5 правил створення особистого профілю

Основні рекомендації для тих, хто хоче скористатися можливостями соціальних мереж при пошуку роботи:
Уважно ставитеся до змісту свого профілю. Важливо розуміти, що інформація на вашій сторінці в соціальній мережі, по суті, не повинна відрізняється від офіційної. З іншого боку, недобре, якщо вона буде надто лаконічною, у ній повинні бути відбиті всі етапи розвитку вашої кар'єри. У профілях на різних ресурсах не слід указувати суперечливі дані. Фотографії й інший контент повинні відповідати етиці та вашому статусу.
Використовуйте одну з основних переваг соціальних мереж - можливість швидкого поширення інформації. Переглядайте новини та оновлення в різних співтовариствах, адже на більшості ресурсів інформація поширюється зі швидкістю вірусу, і ви можете довідатися, у якої компанії з'явилися відкриті вакансії.
Вступайте в профільні групи, співтовариства. Практично всі соціальні мережі надають можливість створювати професійні співтовариства, де можна публікувати своє резюме. Розширюйте мережу своїх професійних контактів. Додавайте ваших колег і партнерів.
Розкривайте контактну інформацію. Роботодавцеві буде набагато легше відразу зв'язатися з вами за допомогою мобільного або e-mail, ніж чекати, поки ви приймете його запит на додавання у свою мережу.
Не закривайте свій профіль для перегляду. Одна з основних переваг соціальних мереж перед іншими методами пошуку роботи - можливість встановити прямий персональний контакт з людиною, яка цікавить. З вами буде важко вступити в контакт, якщо рівень приватності вашої сторінки буде максимальним.

Джерело: http://pronto-media.ru/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад