Чого не можна робити на новій роботі?
Насправді, ваш перший робочий день не найкращий час, щоб почивати на лаврах. Так, ви пройшли всі співбесіди і процес відбору, але вам все ще багато чого потрібно зробити, щоб довести наймачеві, що він зробив правильний вибір. Британська газета Times наводить історії розчарованих роботодавців, чиї нові співробітники не виправдали сформованого про них першого враження. Мамин синок "Пару тижнів тому новий співробітник раптом заявився на роботу зі своєю мамою, - розповідає Донна Міллер, начальник служби по роботі з персоналом компанії з оренди автомобілів. - Нам довелося пояснити йому, що це він, а не його мама були прийняті нами на роботу" . Молодій людині, 22 років від роду, вдалося позбавитися від надмірної батьківської опіки і, за словами Міллер, тепер у нього не виникає подібних складнощів. Фахівець з кадрів списала даний інцидент на феномен "сверхзаботлівих батьків", проте важливо розуміти, що є прийнятною формою поведінки на робочому місці. Гонщик Уникайте агресивного стилю водіння під час своєї першої поїздки на роботу - ніколи невідомо, чию машину ви можете "підрізати". "Я чув історію про одного хлопця, якого під час поїздки на роботу" підрізав "якийсь грубіян, та ще й показав непристойний жест", - говорить Джонатан Роуз, провідний менеджер компанії WH Marks Stattin, що відповідає за набір нових співробітників до департаменту бухгалтерії і фінансів. Цілком звичайна подія для години пік, але з'ясувалося, що необачний гонщик поспішав, щоб встигнути до початку свого першого робочого дня, а жертвою його брутальності виявився його безпосередній начальник. Не найкраще початок кар'єри. Помилочка вийшла Джеккі Мейнард, діловий партнер по підбір персоналу в компанії Mouchel, розповідає про одну потішне історії, що трапилися на її колишньому місці роботи. О 9 годині ранку в приймальню зайшов хлопець, який повідомив секретарю про те, чого у нього сьогодні перший робочий день. Секретар нічого не знала про новому співробітнику, всі менеджери, які проводили інтерв'ю були зайняті, а керуючого не було на місці. Щоб не здатися непрофесійним працівником, секретар запропонувала хлопцю чашечку кави. Минуло близько години, поки вдалося зв'язатися з керуючим, який був вкрай здивований появою нового співробітника, оскільки на цей день таких не планувалося. Виявилося, що новачок потрапив не в той офіс, насправді йому потрібно було в компанію, яка розташовувалася двома поверхами вище. Конфуз був неприємний ще й тим, що хлопець більш ніж на годину запізнився на свою нову роботу. Урок, який слідують винести з цієї історії - уважно вивчайте інструкції про місцезнаходження вашої нової роботи і пам'ятайте, що ваш перший робочий день може початися зовсім не там, де ви проходили співбесіду. Особливий сніданок Новачки в компанії Enterprise, яким належить пройти вступний курс вступу на посаду, часто зупиняються в готелі, що може стати причиною виникнення проблем. "Дев'ять нових співробітників повинні були з'явитися в фойє в 7.45 ранку, - продовжує розповідати Міллер.-Однак з'явилося лише п'ятеро. Спеціаліст з підбору персоналу відправився на пошуки і виявив" пропажу "за неспішною сніданком у ресторані". Вступ на посаду має відбутися незалежно від того, наскільки гарні круасани. Судний день Роботодавців особливо сильно напружує ситуація, коли нові співробітники починають постійно порівнювати своє нове робоче місце зі старою роботою. Джеккі Мейнард радить утриматися від реплік у стилі "На моїй старій роботі це робили ось так". "Зараз ви працюєте в проектній організації і навряд чи когось цікавить, що і як ви робили, працюючи на фабриці з виробництва морозива", попереджає Джеккі. Напевно все буде дещо по-іншому, і пройде деякий час, поки ви звикнете до цього. "У моїй практиці є пара випадків, коли люди просто не приходили на наступний день", - додає Джонатан Роуз, радячи бути більш відкритим до змін. Бобер, видихай! Розслабтеся. "Ніхто не очікує від вас трудових подвигів в перший же день на новому робочому місці, - говорить Мейнард. - Не звалюйте на себе непосильну ношу. Звичайно проходить до трьох місяців, перш ніж у вашій голові більш-менш вкладеться все, що відбувається в новій компанії" . Міллер, у свою чергу, радить не форсувати події, нехай все йде своєю чергою. Не потрібно виявляти зайву ініціативу, яка може відлякати від вас нових колег. Почемучка Цілком припустимо ставити питання про роботу компанії, проте, задаючи їх, подумайте, яке враження вони можуть залишити. Ось кілька самих недоречних питань, які задавали нові співробітники у свій перший робочий день: "А чому термін повідомлення про звільнення за власним бажанням такий довгий?", "Чи можу я розраховувати на можливість взяти тривалу відпустку за свій рахунок?", І нарешті: " Як швидко мене підвищать на посаді? " Найбільш "кращим" питанням, безсумнівно, є "Яка величина мого грошової допомоги у випадку хвороби?" Фахівці з підбору персоналу рекомендують не ставити роботодавцеві питань, які дозволять засумніватися у вашій зацікавленості в роботі.
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору Назад
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
6325
5229
234
8
241
9
421
91
235
7
Робота в Володарськ-Волинському
247
7
241
7
402
80
268
20
227
5
230
6
268
31
226
5
342
58
246
17
230
6
236
5
248
11
231
10
226
5
225
5
240
5
232
0
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Житомирі складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26500 грн.
Jobs.zt.ua
- 8320 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...