Негативні емоції можуть підвищити продуктивність роботи

Контекст, в якому співробітник відчуває ті чи інші емоції, часто не враховується. Наприклад, в ситуації порушення роботодавцем моральних норм гнів є частиною боротьби за справедливість. Конструктивний вираз гніву допоможе запобігти таким випадкам у майбутньому. Навпаки, зайва упевненість співробітника в своїх силах часто призводить до самовдоволення і поверхневого відношення до своїх обов'язків.
Також було встановлено, що негативний фон при роботі в команді благотворно впливає на продуктивність діяльності. Члени групи рідше погоджуються один з одним і більше обговорюють різні нюанси, що може бути вкрай корисно. Дослідник Дірк Ліндебаум каже: "Як позитивні, так і негативні емоції є актуальними і мають практичне застосування на робочому місці".
Було виявлено і одне цікаве протиріччя. Люди, що працюють на телефоні довіри, роблять добру справу, допомагаючи тим, хто опинився у скрутних ситуаціях. Проте в житті інші люди часто уникають спілкування з ними через певний стереотип. Деякі бояться отримати від працівників телефону довіри специфічний емоційний заряд, що асоціюється з даною професією.

www.rosbalt.ru

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад