Покоління Y: цинічні та добродійні

Є й інша думка: що ці люди страждають на нарцисизм і думають тільки про себе. Але згідно з новим дослідженням інституту Брукінгса, і те, й інше невірно.
Покоління людей, що народилися в 80-х і 90-х, дійсно щиро вірить, що компанії повинні дбати про довкілля та інші соціальні проблеми, але це покоління при цьому майже нікому не довіряє. І одне іншому не суперечить.
Представники покоління Y рідше за представників будь-якого іншого покоління вважають, що людям можна довіряти, і це цинічне ставлення до світу навіть посилилося після Великої рецесії 2008-2009 років.
Вони зовсім не забули фінансову кризу і мляве відновлення: вони тримають більше половини своїх заощаджень в грошах, це набагато більше, ніж у попередніх поколінь. UBS називає їх найбільш консервативними у фінансовому сенсі поколінням після Великої депресії.
Конфлікт між надіями і цинізмом покоління Y часто вважають прагматизмом. Ці люди не особливо ідеологізовані, але вони болісно сприймають глобальну нестабільність, економічну та іншу несправедливість. Вони відкинули ідеологію своїх батьків, але все ж очікують, що світ стане кращим.
Якраз тому вони надають особливе значення соціальним цілям: дві третини цих працівників хочуть, щоб їх роботодавець робив якісь соціальні проекти або жертвував гроші на доброчинність. Але при цьому вони хочуть змінювати систему зсередини: найчастіше вони хочуть працювати в технологічних компаніях на зразок Google, Apple і Facebook або ж у держструктурах - істеблішмент в чистому вигляді. Часом їх залучають і громадські організації, але такі, які не припускають довгострокових зобов'язань - наприклад, вони викладають для Teach for America або записуються в Корпус миру.
Сьогоднішні молоді працівники не хочуть революції. Вони занадто практичні для цього. Вони хочуть знайти хорошу роботу в корпоративному світі, але при цьому наполягають, щоб компанії стали чистішими і етичнішими. Уолл-стріт десятиліттями спонукав корпорації ставити інтереси акціонерів понад усе (навіть вище за інтереси клієнтів). Сьогоднішнє неспокійне і прагматичне покоління вимагає змінити ці пріоритети.

www.blogs.hbr.org

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад