Українці активно користуються соцмережами, забуваючи про стеження роботодавців і спецслужб

Соціальні мережі перетворилися в океан корисних відомостей для практичних і цинічних професіоналів, пише журнал Корреспондент.
Мережевим життям громадян цікавляться журналісти, спецслужби, злодії і роботодавці. Парадокс у тому, що більшість користувачів настільки відверті в онлайні, що роблять збір інформації про себе досить легкою справою.
У розвинених країнах величезний масив приватної інформації з соцмереж став об'єктом серйозного бізнес-аналізу. Українці в цьому сенсі ще більш безтурботні, ніж європейці або американці.
Наповненням онлайн-сторінок користувачів в Україні все частіше цікавляться не тільки злодії, які видивляються майбутніх жертв за фотографіями розкішних інтер'єрів, а й керівники, які бажають оцінити лояльність підлеглих.
Онлайн-перевірками, за словами глави дослідницького центру HeadHunter Уляни Ходорковської, регулярно займаються HR-відділи великих фірм.
Ходорковська зазначає, що людину, яка постить фотографії котиків або собак в соціальні мережі, можуть не взяти на високий пост. Також експерти радять не обговорювати начальство і колег в інтернеті.
Українські компанії тепер встановлюють корпоративні правила поведінки в онлайні. Наприклад, треба публікувати тільки конструктивні коментарі, не робити образливих зауважень, поважати права власності.
Мережева соціалізація стала справжнім подарунком для бізнесу. Як стверджує експерт Костянтин Кириченко, соцмережі - це майже ідеальний інструмент, щоб без особливих зусиль відпрацювати цільову аудиторію.
Власники сторінок в соціальних мережах вже не приховують, що їхні дані це цінний ресурс. Особливо після того, як у Facebook з'явилася опція - Graph Search. Це пошуковик всередині мережі, який дозволяє аналізувати та підбирати користувачів за інтересами.
Експерти радять українським користувачам "фільтрувати" інформацію, яку вони викладають в інтернеті.

tsn.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад