У великому офісі співробітників найчастіше відволікають від роботи їхні колеги

Але у великих офісних приміщень є й недоліки: один колега говорить по телефону, інший голосно відсуває шухляду столу, за сусіднім столиком бурхливо обговорюють черговий проект або останні новини. Рівень шуму в таких офісах зазвичай дуже високий, пише Deutsche Welle.
Експерти вважають, що робота у великих офісних приміщеннях погано позначається на здоров'ї та продуктивності праці співробітників. У Союзі лікарів німецьких підприємств зазначають, що через шум у працівників порушується концентрація, послаблюється пам'ять, сповільнюються розумові процеси, знижується мотивація. Працівники відчувають втому, у них починаються головні болі та депресії, зростає ризик серцево-судинних захворювань.
При цьому, як стверджує Герт Нотбом з Німецького акустичного товариства, люди індивідуально сприймають шумові перешкоди. Шум, через який один зі співробітників не зможе зосередитися, інший може навіть не помітити. Якщо робота вимагає концентрації, людині складніше ігнорувати шумові перешкоди. Крім того, є неприємний шум, наприклад, шепіт колег за сусіднім столом і позитивний шум, наприклад, улюблена музика. Вони можуть бути однієї гучності, проте сприйматися будуть по-різному. Більшість співробітників зазначають, що найбільшим шумовим подразником на роботі для них є їхні колеги по цеху.
Постійний шум сприймається легше та приносить менше дискомфорту. До гудіння електроприладів працівники звикають, а от дзвінок телефону або окрема фраза відволікає від роботи.

dw.de

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад